سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان به افتخارآفرینان کرمانی در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج پیام تبریک صادر کرد
کد خبر: ۹۳۹۵۶۰۰
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان به افتخارآفرینان کرمانی در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج پیام تبریک صادر کرد


بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ أَعِدُّوا لَهُم مَّااسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» (انفال/۶۰) در مقابل دشمن هر چه می‌توانید ابزار و امکانات آماده کنید.

 

امروز اهمیت حضور جوانان مومن، بسیجی، خلاق و خوش فکر در مسیر کسب علم و معرفت و به طور ویژه در عرصه فضای مجازی ،علم رسانه وتولید محتوا کمتر از حضور جوانان در دوران دفاع مقدس نیست.

 

در شرایطی که دشمنان از فضای مجازی برای سلطه فرهنگی خود استفاده می کنند؛ بر همگان بخصوص جوانان بسیجی این مرز و بوم است که با حضور مؤثر خود از این فضا به نفع اسلام و جبهه انقلاب استفاده کنند که این امر می تواند به پیروزی های بزرگ و غلبه بر دشمن منجر شود.


آنچه مهم است این است که بتوانیم با تربیت و ارتقا جوانان مومن و انقلابی در این زمینه، جبهه مقابله با دشمن را در فضای مجازی قوی تر و موثرتر کنیم.


حضور فعالانه و آگاهانه شما نیروهای جوان ،انقلابی و مستعد استان کرمان (پایتخت مقاومت جهان اسلام) در مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و کسب رتبه اول توسط دو تیم انیمیشن ساز و برنامه نویس در این رویداد مصداق مهم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی )است که فرمودند "بسیجی باید در وسط میدان باشد”

 

این حقیر افتخار می کنم که فرزندان عزیز ،هوشمند و باغیرتی همچون شما دارم . ضمن تبریک این موفقیت سرورآفرین؛ از خداوند متعال استمرار موفقیت و برداشتن گام های بلندتر در این عرصه را برایتان آرزومندم.



ان شاالله با شکرگزاری و قدردانی این موهبت الهی، بیش از پیش در انجام رسالت خود در مکتب سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی نقش آفرینی کنید و باعث افتخار دیار حاج قاسم شوید.

 

امیداست در آینده نیز در ظل توجهات حضرت ولی عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان ، برای میهن اسلامی وملت عزیزمان افتخار آفرینی کنید.

ارسال نظرات