مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام:

اهداف انقلاب اسلامی از ضروریات جهاد تبیین است

حجت الاسلام باقری،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی: یکی از مهمترین و اساسی ترین ضروریات جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که باید توسط نخبگان و فرهیختگان جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۷۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

به ‌گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام برهان باقری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ سخت نظامی و همچنین ترور شخصیت ها و راه اندازی توطئه ها و فتنه ها در سالیان اخیر با جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال اهداف شوم خود است.

وی تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیون در خط مقدم مبارزه با این ترفند دشمن هستند که ابتدا باید خودشان را مسلح به سلاح جنگ نرم کرده و با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این عملیات روانی و جنگ نرم به شبهات و مسایلی که دامن زده می شود پاسخ دهند.

باقری به رسالت طلاب و روحانیون در قبال بسیج اشاره کرد و افزود: امروز طلاب و روحانیون حوزه های علمیه جزئی از بسیج هستند که در مرحله نخست تغذیه فکری و در ادامه جهاد تبیین را باید سرلوحه اقدامات عملی خود قرار دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین ضروریات جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است که باید توسط نخبگان و فرهیختگان جامعه تبیین شود.

وی بیان کرد: تسلیم و تبعیت از ولایت فقیه لازم است و باید کار کنیم تا این مهم در جامعه محکم شود و تنها راهش تبیین است چرا که مشکلاتی که در این ۴۳ بوجود آمده بخاطر عدم تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها