خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: تفکر بسیج برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است، که این تفکر و فرهنگ باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۷۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، نورالدین پالهنگ امروز در همایش اقتدار بسیج در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، اظهار کرد: بسیجیان امروز بار دیگر صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر لزوم گفتمان سازی فرهنگ و تفکر بسیجی، گفت: اندیشه و تفکر بسیج برگرفته از گفتمان امامین انقلاب است، که این تفکر و فرهنگ باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود.

وی افزود: اگر بخواهیم درون و ساختار نظام تقویت شود، باید تفکر بسیجی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه نهادینه شود.

پالهنگ با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدایی مثل شهید مرحمت بابازاده داریم، که با سنین کم خود درس ایثار و ولایتمداری به ما دادند، تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی در او تاثیر گذاشته بود و باید نسل امروزی نیز با آن آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی در تمام عرصه ها و زمینه ها حاکم شود، گفت: توجه به بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در عمل در سرلوحه کار مسئولان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات