خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر تهران گفت: دشمنان ما از شهید و نام شهید می‌هراسند و هراس آنها به این خاطر است که یاد و راه شهید، شهدای جدیدی می‌آفرینند که این شهدا می‌تواند دین‏، مکتب و کشور ما را حفظ کنند.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۶۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین رو نمایی از تازه‌های نشر بنیاد فرهنگی روایت فتح بعد از ظهر امروز (شنبه) در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی اسوه با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران برگزار شد.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: وقتی که صحبت از کتاب و دفاع مقدس شد یاد خاطره‌ای افتادم که قرار بود همراه با تعدادی از نویسندگان خدمت مقام معظم رهبری برسیم.

وی افزود: ایشان با اشاره به وقایع دفاع مقدس، فرمودند که اگر می‌خواهید این وقایع باقی بماند از هنرها استفاده کنید تا بتوانید این آثار و وقایع را در دنیا باقی بگذارید.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت نشر آثار دفاع مقدس گفت: این ضروری است چون ما فقط در گذشته جنگ سیر نمی‌کنیم، اگر باز هم به ما حمله شود آنچه که ما را نگه می‌دارد همین روحیه و اعتقادات است.

چمران خاطرنشان کرد: دشمنان ما از شهید و نام شهید می‌هراسند و به این خاطر است که یاد و راه شهید، شهدای جدیدی می‌آفرینند که این شهدا می‌تواند دین‏، مکتب و کشور ما را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت‌های فرهنگی ما باید در راستایی باشد که بتوانیم یاد شهدا را حفظ کنیم و آن‌را طی کنیم، یادآور شد: اربعین یاد آور همه ی شهادت‌ها ست که باقی بمانند.

ارسال نظرات