خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور هست که توسط حضرت امام راحل تربیت و تشکیل یافته است و به امید خدا این کشور را به دست امام زمان (عج) خواهد رساند.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۵۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور بمناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان شهرستان گفت: بسیج از همان اوایل انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و تا به امروز در حوادث گوناگون طبیعی و فتنه های مختلف دشمنان اولین نیرویی است که حضور یافته و مشکلات را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج همچون گذشته در عرصه های مختلف حضور دارد بالاخره در بحث کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان و در طرح شهید سلیمانی بیشترین نقش را ایفا کرده است.

شاه محمد پور گفت: گشت های اطلاعاتی و امنیتی بسیج در کنار نیروی انتظامی و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم، ساخت خانه برای محرومان جامعه اسلامی مردمی بودن بسیج را رنگین‌تر کرده است.

وی افزود: امروز بالاترین قدرت امنیتی و نفوذ اطلاعاتی را در جهان بسیج کسب کرده است این افتخار به برکت بسیجیان نظام اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه عجب شیر گفت: با به وجود آمدن بسیج تمامی تهدیدهای دشمنان و استکبار به فرصت برای جوانان این مرز و بوم تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: همه این قدرت و پیشرفت‌های جامعه اسلامی در سایه ایمان به خدا و امدادهای غیبی الهی است.

شاه محمد پور به ویژگی های بسیجیان اشاره و افزود: صبر و استقامت در برابر مصائب و مشکلات جامعه، نهراسیدن از دشمن، باور داشتن خود و ایمان به خود گوش به فرمان ولایت بودن از جمله اوصاف بسیجیان می باشد.

 وی تشریح کرد: مهمترین ویژگی بسیج ولایت مداری این است زمانی که از ولایت جدا مانده ایم ما شکست خوردیم از صدر اسلام این جوری بوده است.

ارسال نظرات