امام‌جمعه شهرستان کاشمر به مسئولان تأکید کرد: ناراحتی مردم از مسئولانی است که کم‌کاری و ضعف‌های اقتصادی را به دشمن گره می‌زنند، مسئولان جدید با عملکرد مطلوب‌تر برگرفته از تفکر ناب بسیجی گره‌گشایی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۷۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طاهری» در اجتماع بزرگ مدافعان عاشورایی ولایت (رزمندگان) بخش نصرآباد در منطقه بالا جام با گرامیداشت هفته مقدس بسیج، بیان کرد: تفکر بسیجی رمز توسعه کشور است و لازم است این روحیه بسیجی در رفع مشکلات کشور دوچندان شود چراکه هم‌اکنون جامعه بیش از گذشته به تفکر ناب بسیجی نیازمند است.

 

مسئولان جدید گره‌گشایی کنند

 

وی بصیرت دهی، مسئولیت‌پذیری، دشمن‌شناسی، افزایش قدرت و عزت به جامعه اسلامی را بخشی از جایگاه و عملکرد برجسته بسیج در طول سالیان متمادی از عمر بابرکت انقلاب برشمرد و تصریح کرد: بسیج در حقیقت صدای واحد ملت و رهبری است و این شجره طیبه با تهذیب نفس گره‌گشای خیلی از بحران‌های جامعه بوده و هست.

 

امام‌جمعه شهرستان کاشمر بابیان اینکه بسیج قدرت‌طلب نیست، بلکه حامی اصلی دولت، ملت و رهبری است به مسئولان عالی دولت هشدار داد: مردم از شرایط کنونی ناراحت‌اند، کم‌کاری و ضعف‌های اقتصادی را به دشمن گره نزنند، مسئولان جدید با عملکرد مطلوب‌تر برگرفته از تفکر ناب بسیجی گره‌گشایی کنند.

 

وی در این اجتماع عاشورایی اضافه کرد: بسیج با تفکر نابی که سرلوحه دارد به‌خوبی توانسته در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی به‌خصوص مواسات و همدلی در شرایط بحرانی مثل کرونا به‌درستی نقش‌آفرینی نماید.

 

ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با دیپلماسی سیاسی

 

در ادامه امام‌جمعه بخش نصرآباد (بالاجام) با اشاره به اینکه این اجتماع بی‌نظیر طی ۴ سال متوالی برگزار می‌شود، اعلام کرد: این بخش با بیش از ۳ هزار ایثارگر و 450 شهید، مدال افتخار شهرستان تربت‌جام بوده و حضور حماسی رزمندگان در این اجتماع نشانگر این هست که برای حفظ دستاوردهای انقلاب همچون دفاع مقدس آماده جان‌فشانی در مقابل دشمنان اسلام هستیم.

 

حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری نسبت به گزافه‌گویی‌های یک مسئول شهرستانی در عرصه دیپلماسی سیاسی کشور واکنش نشان داد و تأکید کرد: دیپلماسی سیاسی ما ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و اذنابش در منطقه است، نه ساده‌اندیشی در پای میز مذاکره که دستاوردش ذلت و خواری است.

 

گفتنی است: اجتماع بزرگ مدافعان عاشورایی ولایت (رزمندگان) بخش نصرآباد به همت ستاد گرامیداشت هفته بسیج، نهاد امام‌جمعه، حوزه‌های مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، قائم آل محمد (ص) و شهید برزگر با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ازجمله پخش کلیپ، قرائت دکلمه، سرود و شعرخوانی در رثای شهیدان باشکوه خاصی در محل مسجد قائم (عج) برگزار شد.

 

گزارش: مهدی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها