مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

تقویت گفتمان دولت اسلامی مهم ترین راهبرد بسیج است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه تقویت گفتمان دولت اسلامی مهم ترین راهبرد بسیج است، گفت: مهم ترین وظیفه تفکر بسیج انتشار و گسترش تفکر مهدویت در سراسر دنیاست.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۹۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گردهمایی یاوران ولایت بسیج ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: شجره طیبه بسیج که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) به وجود آمد، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخ و برگ آن تا اقصی نقاط عالم پیش رفته است. تفکر بسیج در حال زمینه سازی برای آخرین حکومت الهی  و منجی عالم بشریت است.

وی مهم ترین وظیفه تفکر بسیج را انتشار و گسترش تفکر مهدویت در سراسر دنیا دانست و افزود: تقویت گفتمان دولت اسلامی مهم ترین راهبرد بسیج است. استعلامات مکتبی و کمیسیون های تخصصی نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج بدون تغییر در حال اجراست و هدف از اعمال این ساختار قوی، سالم سازی محیط خدمت در بسیج است و تخطی از اجرای قوانین مربوطه قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی شرط کسب پیروزی های عظیم و شگفت انگیز را حاکم شدن تفکر درخشان بسیج دانست و تصریح کرد: ترویج تفکر و مدیریت بسیجی در همه ابعاد حاکمیتی و جامعه باید ملاک عمل قرار گیرد زیرا حرکت بسیج دشمن شکن و خلل ناپذیر است و مصداق عملی آن پیشرفت خیره کننده صنایع نظامی  در قدرت بازدارندگی در سایه تفکر بسیجی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ضمن تشریح شرایط سیاسی جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته بیان کرد: امروز بسیج باید در عرصه گفتمان انقلاب اسلامی به صورت جدی ورود و نسبت به تحقق و تشکیل دولت اسلامی از طریق مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی همت کرده و آن را به گفتگوی غالب در میان مردم تبدیل و از میراث ارزشمند انقلاب اسلامی در مقابل نااهلان حراست کند. 

حجت الاسلام یوسفی در پایان تشکیل جبهه مقاومت اسلامی را از بزرگترین ثمرات تفکر بسیج دانست و تاکید کرد: توطئه های سیاسی دشمن در کشورهای منطقه نظیر سوریه و لبنان و یمن با شکست حتمی روبرو خواهد شد زیرا تفکر بسیجی در بین مردم کشورهای منطقه به گفتمان غالب تبدیل شده است.

در پایان این مراسم، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از 12 نفر از فرماندهان منتخب و مدیران بسیجی نمونه نمایندگی ولی فقیه و برگزیدگان جشنواره مالک اشتر بسیج با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها