خبرهای داغ:
همایش تجلیل از بسیجیان و جهادگران طرح شهید سلیمانی حوزه شهید ورزنده برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۸۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

جهادگران طرح شهید سلیمانی حوزه شهید ورزنده تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی همایشی از بسیجیان و جهادگران ۲۲ گروه جهادی فعال در طرح شهید سلیمانی حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده همزمان با هفته بسیج تجلیل به عمل آمد.

مسلم مظلومان فرمانده حوزه شهید ورزنده گفت: حضور گروه‌های جهادی برای حل مشکلات مردم، آن‌ها را به تفکر بسیج و  انقلاب علاقه‌مند نموده است.

وی افزود: در قضیه کرونا آیه‌ای که روز قیامت پدر از پسر فرار می‌کند را به مردم نشان داد چرا که در ابتدا حتی بازماندگان هم از متوفی ترس داشتند، ولی گروه‌های جهادی مشکل گشای این موضوع شدند. عدم گسترش بیماری کرونا  مرهون تلاش‌های گروه‌های جهادی در طرح شهید سلیمانی است و افتخار ما بسیجیان خدمت به نظام اسلامی است.

مظلومان ادامه داد: روزی امام راحل (ره) بسیج جهان اسلام را گوشزد و معرفی نمودند و امروز این بسیجیان را در سایر کشور‌های خاورمیانه می‌بینیم و این گروه‌ها در کشور‌های خود تعیین کننده هستند.

در ادامه «اخلاص مند» مدیر حرکت‌های جهادی استان قم تاریخه چه تشکیل گروه‌های جهادی، اهداف و زمینه‌های فعالیت از ابتدا تا کنون بازگو نمود.

اجرای تئاتر شهید گمنام، پخش کلیپ سخنان رهبری درمورد گروه‌های جهادی، ارائه گزارش عملکرد قرارگاه جهادی حوزه شهید ورزنده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ صادقیان پور

ارسال نظرات