فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج، مظهر حضور ایثارگرانه، مجاهدانه و خداپسندانه مخلص‌ترین انسان‌ها است گفت: بسیج معجزه انقلاب و قرن بود که توسط امام (ره) بنیان گذاشته شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۶۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سردار سید صادق حسینی در جمع بسیجیان دیواندره ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برای محرومیت زدایی و کمک به مردمان خوب شهرستان افتتاح طرح بهسازی و مناسب سازی روستایی در روستای زردک به مسافت ۶ هزار و ۲۰۰ متر توسط سپاه دیواندره و با همکاری شهرسازی احداث شده است تا مردمان روستان و شهرستان دیواندره از آن استفاده کنند.

وی گفت: ۹ واحد مسکونی مدد جویی به ارزش هر واحد ۱۳۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان به بهره برداری رسید و در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی قرار داده شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در بحث کمک‌های مومنانه نیز ۴۴۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر تهیه و به مناسبت هفته بسیج در اختیار نیازمندان قرار گرفت افزود: و امیدواریم که به کمک خیرین و مسوولین و کسانی که از نظر مالی توان دارند به نیازمندان کمک شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه در همان روز‌های شیوع ویروس کرونا بر حسب وظیفه خود در کنار مردم بود و در مرحله اول، رسالت خود را با ضدعفونی کردن معابر، کوچه و خیابان و سپس به فرمان مقام معظم رهبری با برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و در ادامه آن در بحث قرارگاه طرح شهید سلیمانی برای شناسایی و واکسیناسیون کردن مردم جهت سلامت آن‌ها و نابودی این ویروس منحوس تمام تلاش خود را انجام داده است که خوشبختانه در حد قابل قبولی ارزیابی شده است که می‌توان گفت همه اینا از برکت بسیج بوده است.

سردار حسینی گفت: بسیج یک ودیعه اللهی است که خداوند بر قلب نورانی حضرت امام (ره) ساری و جاری کرد و امام با دید بلند و با تشکیل وضعیت انقلاب و کشور که بر خواسته از اراده ملت و رهبری امام به پیروزی رسیده منافع غربی‌ها در کشور را به خطر انداخت و دست آنان را از کشور و فرهنگ اسلامی ما قطع کرد و نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان باعث بیداری ملت‌های مسلمان شد.

وی افزود: عدالت و استقلال از موضوعات اساسی هر انسانی میباشد و وقتی سایر ملت‌ها دیدند که با اتکا به خداوند و ۴ قدرت درونی می‌شود از استقلال کشور دفاع کرد سایر ملل جهان و منطقه نیز به تبعیت از نهضت انقلاب ایران حرکت انقلابی را در کشور‌های خود به راه انداختند و منافع کشور‌های غربی را در کشور خود به خطر انداختند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان داشت: دشمن با توسل شدن به قدرت خود می‌خواهد جلو پیشرفت کشور ما را بگیرد بنابر این انقلاب بزرگ و نظام اللهی نیاز به حراست و حفاظتی در سطح و طراز انقلاب داشت و امام بحران‌ها و حوادث آینده را تشخیص داد و برای حفاظت از آن فرمان مبارک را بر تشکیل بسیج داد و فرمودند کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیج داشته باشد و این امر عامل افتخار نظام و کشور شد.

سردار حسینی تصریح کرد: سلامت خدمات ایثار گرانه و فداکارانه بسیج در دوران دفاع مقدس و در جنگ با کشور متجاوز عراق بود که شجاعترین و فداکار‌ترین بنده‌ها بسیجیان بودند که بدون هیچ چشم داشتی به دفاع از مردم و کشور پرداختند.

وی گفت: فکر و اندیشه و مکتب بسیجی به ما یاد داد که چگونه حافظ انقلاب و دستاورد‌های انقلاب کبیر مان باشیم و امروز ما در این هفته باید یادآور شجاعت و فداکاری این عزیران تقدیر و تجلیل به عمل آوریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: ساخت خانه محرومین، محرومیت زدایی، توسعه کشاورزی، کمک رسانی در بخش بهداشت و درمان و ... گوشه‌ای از خدمات بسیج به کشور بوده است.

وی گفت: با فکر اندیشه بسیجی می‌شود بسیاری از کار‌ها را به نتیجه رساند و ما باید تلاش کنیم که این اندیشه، این فکر و مکتب که همان مکتب شهدا و مکتب امام است را در همه لایه‌های جامعه ساری و جاری بخشیم تا بتوانیم از کشور و منافع آن به خوبی حفاظت کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات