با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور صورت گرفت

بازدید از واحد مسکونی روستایی که بر اثر اتصالات برق دچار حریق و بکلی تخریب شده

در این بازدید سرهنگ پاسدار دکتر علی توشه ضمن دلجوئی از خانواده روستایی اعلام داشتند که سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور نهایت همکاری خود را جهت ساخت این واحد مسکونی بعمل خواهد آورد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۲۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در هفته مبارک بسیج، سرهنگ پاسدار دکتر علی توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به همراه مسئول بسیج مهندسین صنعت استان گیلان و هیات همراه به یکی از روستاهای بخش سنگر(روستای کیاسرا) استان گیلان مراجعه و از یک واحد مسکونی روستایی که بر اثر اتصالات برق دچار حریق شده و بکلی تخریب شده بود، بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید دکتر توشه ضمن دلجوئی اعلام داشتند که سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور نهایت همکاری خود را جهت ساخت این واحد مسکونی بعمل خواهد آورد. لذا با توجه به شروع فصل سرد سال و با عنایت به وضعیت نامطلوب خانواده مذکور تقاضا می شود همه خیرین محترم و علاقمندان که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت نمایند، کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۹۰۰۵۲۲۰۷۳۸ و شماره شبای ۴۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۰۰۵۲۲۰۷۳۸ IR به نام سازمان مردم نهاد روجا کارآفرینان باران نزد بانک ملت شعبه نامجوی رشت واریز نمایند. این اقدام آن عزیزان مصداق آیه ۲۷۴ سوره بقره:  الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهارِ سِرّاً وَ عَلانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ (آنها که اموال خود را، شب و روز، پنهان و آشکار، انفاق مى کنند، مزدشان نزد پروردگارشان است; نه ترسى بر آنهاست، و نه غمگین مى شوند) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۲۴۰۶۱۷۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات