فرمانده سپاه نقده گفت: عشایر ایران اسلامی در برقراری امنیت نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۱۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، اکبر نوروزی امروز در جمع سران ایلات و عشایر شهرستان، اظهار کرد: عشایر اعم از شیعه و سنی با کمک به پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری شان به نظام اسلامی را اثبات کردند.

وی ادامه داد: عشایر که با قدرتمندی و مسئولیت پذیری تا امروز به خوبی از امنیت منطقه حفاظت کردند، باید با تقویت توان خود این احساس وظیفه را به جوانان و فرزندان‌شان منتقل کنند.

این مسئول گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که عشایر در صف اول ایجاد امنیت در منطقه هستند؛ درایت، شجاعت و نترس بودن از ویژگی های بارز عشایر است.

وی اضافه کرد: همانطور که عشایر در ایجاد امنیت نقش اول را ایفا می کنند باید در تقویت وحدت در مناطق مرزی هم تلاش کنند؛ عشایر سفیران اجتماعی، سیاسی و امنیتی انقلاب اسلامی در سرحدات کشور هستند و می توانند ضمن برقراری ارتباط با مردم ساکن در مناطق مرزی وحدت و انسجام ایجاد کنند.

عشایر در برقراری امنیت نقش اساسی دارند

غبار روبی مزار شهدا توسط بسیجیان در نقده

در آخرین روز هفته بسیج، مسئولین شهر و آحاد مردم در مزار شهدا حضور یافتند و با نثار فاتحه با مقام شامخ و والای شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده در این آئین، اظهار کرد: بسیج تاکنون خدمات شایان توجهی به کشور کرده، حتی بسیجیان دلیر کشورمان در راه میهن اسلامی حتی از جان خود نیز گذشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات