مراحل ساخت 10 واحد مسکن مددجویی ویژه جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در میاندوآب آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۰۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

  به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، مراسم کلنگ‌زنی نمادین یک باب از این واحدهای مددجویی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه در روستای داش تپه برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم و بر همین اساس توافق‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد امضا شده است.

هم چنین به گفته موسی تقی زاده مسئول بسیج سازندگی میاندوآب ۱۰ مسکن مددجویی کمیته امداد از محل اعتبارات محرومیت زدایی هر کدام به متراژ ۵۰ متر و در مجموع ۱۵ میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

مناطق روستایی میاندوآب از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند

تیم درمانی سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با حضور در روستاهای محروم باروق، خدمات بهداشتی درمانی رایگان به اهالی این مناطق ارائه دادند.

 این اکیپ پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، مامایی، مشاوره و داروساز بودند، که توسط سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری باروق، به مناسبت هفته بسیج و به مدت یک روز خدمات مختلف پزشکی و درمانی و مشاوره را به محرومان و نیازمندان روستایی در روستای باش آچیخ باروق، ارائه کردند.

به گفته رستم پور، مسئول درمانگاه شهدا و سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این طرح برای ۱۰۰ نفر خدمات ارائه شد.

 توزیع ۴۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب

 نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه مراسم تهیه و بسته بندی این بسته های غذایی و معیشتی، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج، بسته های غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب تهیه و توزیع شد.

این مسئول افزود: این بسته های غذای گرم در قالب طرح شهید سلیمانی و توسط گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج یک شهری خواهران و بسیج سازندگی تهیه و توزیع می شوند.

وی اظهار کرد: در این مرحله ۴۵۰ پرس غذای گرم توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز از محل کمک های مردمی و خیرین در حوزه های مقاومت بسیج و 3 سری جهازیه از محل قرارگاه مردم یاری و محرومیت زدایی تهیه و توزیع می شود.

احداث ۱۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در میاندوآب آغاز شد

 راه اقتدار ایران اسلامی از مسیر علم، صنعت و فناوری می گذرد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه راه پیشرفت کشور مدیریت علمی است، بر دانش بنیان شدن اقتصاد، سیاست، کشاورزی و صنعت تاکید و تصریح کرد: از همه دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم، که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

 حسین فرج زاده اظهار کرد: امروز بسیج مایه امید برای دوستان، یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج در همه صحنه ها اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشته است، افزود: این حرکت مقتدرانه بسیج تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور، قوی شدن است، گفت: باید قوی شویم و راه قوی شدن تنها از طریق کسب اقتدار علمی میسر است، که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نخبگان نیز به آن اشاره کردند.

فرج زاده با تاکید بر اینکه باید به اقتدار علمی دست پیدا کنیم، تصریح کرد: نقطه آغاز حرکت این است که باید اعتراف کنیم، علی رغم همه پیشرفت ها هنوز از خط مقدم علمی فاصله طولانی داریم و تا رسیدن به  مرزهای دانش، صنعت و تکنولوژی راهی پر از زحمت، تلاش و سخت کوشی داریم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هدف گذاری بسیج زمینه سازی و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، افزود: برای دست یابی به این هدف باید در هر دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری تلاش و کنیم.

وی گفت: بعد نرم افزاری همان سبک زندگی اسلامی است، که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده است و بعد سخت افزاری  تمدن نوین اسلامی نیز به معنای مجهز شدن به اقتدار علمی، تکنولوژی، علم، صنعت و فناوری است.

فرج زاده با بیان اینکه راه پیشرفت کشور مدیریت علمی است، بر دانش بنیان شدن اقتصاد، سیاست، کشاورزی و صنعت تاکید و تصریح کرد: از همه دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات