پیام قدردانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ازمجاهدت های بسیجیان دربرنامه های هفته بسیج

فرمانده سپاه ‌امام ‌سجاد (ع) ‌هرمزگان‌ در پیامی از مجاهدت‌ های بسیجیان ‌سلحشور سراسراستان ‌و مسوولان ‌قرارگاه های ‌تحول ‌محلات‌ در برپایی‌ نمایشگاه‌ بزرگ‌ توانمندی های ‌دستاوردهای‌ قرارگاه ها‌ در هفته بسیج قدردانی کرد.   
کد خبر: ۹۳۹۵۲۰۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش معاونت‌ روابط‌ عمومی‌ سپاه‌ امام‌ سجاد (ع) سردار اباذرسالاری در این پیام آورده است: سلام بر شما عاشقان ‌ولایت ‌و پیروان‌ حقیقی ‌مکتب ‌سیدالشهدا (ع) ‌‌که ‌همواره ‌با‌ حماسه‌های بزرگ‌ در راه‌ اسلام ‌ناب ‌محمدی ‌می‌درخشید.

 شما که امام عاشقان همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می ‌خورد و از خدا می‌ خواست تا با بسیجیانش محشور گردد.

شما که امام خامنه‌ ای عزیز بسیاری از پیشرفت‌های کشور را مرهون تفکر شما بسیجیان می داند.

 شما که شهید عزیز و سعید ما سیدالشهدای مقاومت در وصفتان گفت: جوانه‌های خدمتم بوی خون شما را می‌دهند، قاسم بی شما قاسم نیست، قاسم با شما قاسم شد، حیات من بی شما مرگ است و مرگ با شما حیات لذت بخشی برای من.

درود خدا بر شما که در برهه‌های سخت، چون هشت سال دفاع مقدس، سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کردید و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمودید و بار دیگر در این زمان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک همچون بازسازی مناطق زلزله زده استان، کمک به نظارت بر بازار، انجام چندین مرحله تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه، مبارزه با ویروس منحوس کرونا دوش به دوش مدافعان سلامت در جهاد بوده و هستید.

اینجانب از مجاهدت‌های شما در راه آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی ایران و زحمات ارزشمندتان درهفته پرافتخار و جاوید بسیج قدردانی می‌نمایم.

 

ارسال نظرات