خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۷۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، به مناسبت هفته بسیج، با هدف تجدیدمیثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم در مهاباد با حضور فرمانده سپاه مهاباد سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ، خدرلو فرماندار، ماموستا امامی امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی،بسیجیان و مردم همیشه در صحنه مهاباد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا با نثار گل و ادای احترام به آرمان های شهداء و امام راحل( ره ) یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مزار شهداء در مهاباد عطرافشانی شد

فرمانده سپاه مهاباد با خانواده معظم شهدا در این شهرستان دیدار کرد

همزمان با هفته بسیج، فرمانده سپاه مهاباد به همراه اعضای شورای تامین و بنیاد شهید با خانواده شهدا حسن عمری و محمد علی‌پور در این شهرستان دیدار کرد.

 نقشی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ خانواده معظم شهیدان، گفت: خانواده شهدا پدران و فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت، در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این موضوع پاداش بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سرهنگ نقشی در پایان ضمن تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهدا، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

دیدار فرماندار ویژه مهاباد با فرمانده سپاه شهرستان

به مناسبت هفته بسیج خدرلو  فرماندار شهرستان با حضور در سپاه شهرستان با جلیل نقشی قره باغ فرمانده قرارگاه عملیاتی امام‌ سجاد(ع) و سپاه مهاباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 عارف خدرلو در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با اهداء لوح از تلاش ها، همراهی فرماندهی و مجموعه سپاه و بسیجیان در این شهرستان قدردانی کرد.

مزار شهداء در مهاباد عطرافشانی شد

 دانشجویان بسیجی می‌توانند گره گشای مشکلات باشند

حجت الاسلام سید علی سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های مهاباد، اظهار کرد: بسیج از زمان تشکیل تاکنون در تمامی مشکلات یاری رسان نظام، مردم و انقلاب بوده است.

 وی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که در هر زمانی کشور را از مخاطرات جدی رهایی می بخشد، که در این میان دانشجویان بسیجی می توانند، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

وی بسیج را به عنوان نعمتی دانست که به کمک او مشکلات حل نشدنی جامعه برطرف می‌شود، سپس اظهار کرد: تمامی موفقیت ها و دستاوردهای ایران در پرتو تفکر بسیجی به دست آمده، تفکری که در چهارچوب آن اقتدار اسلام، نظام و کشور دیده می شود.

این مسئول، وظیفه بسیج دانشجویی را در همه زمینه ها یاری و همراهی با مردم و انقلاب دانست و تاکید کرد: با جذب بیشتر دانشجویان به سمت بسیج این هدف تحقق یابد.

انتهای پیام

ارسال نظرات