استاندار اردبیل گفت: با توجه به وجود مشکلات، مسئولان در تلاش هستند تا با تسهیل امور، زندگی عزتمندانه‌ای برای جوانان مهیا شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۵۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

در تلاشیم تا با تسهیل امور زندگی عزتمندانه‌ای برای جوانان مهیا کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از استانداری، سیدحامد عاملی در بازدید سرزده از پایگاه‌های بسیج اردبیل اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات در کشور و استان، مسؤولان در تلاش هستند تا با تسهیل امور، زندگی عزتمندانه‌ای برای جوانان مهیا شود.

وی افزود: بسیجی همواره در مسیر صداقت حرکت کرده و با طی مسیر خدایی، فضیلت کسب می‌کند و به تعبیر امام خمینی(ره) بسیج، شجره طیبه بوده و هم‌اکنون بسیج به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: بسیجی طریق پاکی را که طی کرده، ادامه دهد تا همچنان برای این مرز و بوم، منشاء خیر و برکت باشد و لازم است بسیجیان، جمع پرفضیلت خود را حفظ و در راه مقدسی که انتخاب کرده‌اند ثابت‌قدم باشند.

عاملی تصریح کرد: کادرسازی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کاربردی بسیج بوده و حلقه‌های صالحین، نقش زیادی در تربیت صحیح و دینی نسل نوجوان و جوان داشته و این کار الهی، به مثابه جهاد در راه خدا است که باید از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابد.

وی اظهار کرد: بسیج وابسته به هیچ جریان، گروه و جناحی نیست بلکه همواره سعی کرده تا با پاکدستی زمینه حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی و مردم را در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

عاملی ماهیت اصلی بسیج را گره‌گشایی از مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: ما امروز به تفکر جهادی و بسیجی در حل مشکلات کشور نیاز داریم و باید بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس با شکوه تمام در عرصه‌ گره‌گشایی و حل مشکلات مردم ورود پیدا کنند.

استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل در حل مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه در بخش تولید و استفاده از توان سرمایه‌گذاران نیازمند سعه‌صدر، دوری از تنگ نظری‌ها و حرکت به سمت تسهیل‌گری امور هستیم تا زمینه انسجام بیشتر در فعالیت‌های مختلف فراهم آید.

عاملی افزود:‌ امروز بسیجیان با حضور در مناطق محروم و روستایی در طرح‌های عمرانی و خدماتی نظیر آبرسانی،‌ ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان، احداث سد و دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کردند که این حرکت ارزشی و انقلابی می‌تواند ثمره و نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بسیج امروز به مظهر قدرت و صلابت نظام اسلامی و ملت ایران تبدیل شده و قطعا این پایگاه بیش از گذشته مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد.

عاملی اضافه کرد: حضور جوانان علاقه‌مند و پرشور در این عرصه می‌تواند گره‌گشای مشکلات و نارسایی‌ها باشد و قطعا دولت سیزدهم نیز با رویکرد مردمی سعی دارد از این نهاد برخاسته از ذات و حقیقت مردم حمایت کرده و از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور و استان‌ها استفاده کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: ما امروز در تقویت مؤلفه‌های قدرت کشور به حضور و مشارکت بیشتر مردم نیاز داریم که این امر در سایه تلاش و مجاهدت بسیجیان امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات