خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بسیچ عظیم ترین ظرفیت مردمی کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۳۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

 جواد نجفیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ اظهار کرد: اگر روحیه فرمان برداری نسبت به ولایت فقیه را در خود تقویت کنیم هیچ گاه دچار مشکل نمی شویم.

وی ادامه داد: عملکرد ولایت فقیه در طول انقلاب اسلامی در معرض قضاوت جهانیان قرار دارد و این عملکرد نشان دهنده این است که ما هر کجا پیرو ولایت بودیم پیروز شدیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ اضافه کرد: امروز باید روحیه فرمان برداری از ولایت فقیه را در خود زنده کنیم و همواره در هر زمان گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی به اهمیت تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: مدیر با تفکر بسیجی می‌تواند با حضور جهادی و میدانی خود در جلب اعتماد مردم و ممانعت از تولید نارضایتی تلاش کند که ضروری است این فرهنگ و تفکر در سطوح مختلف نهادینه شود تا دشمن را همچون گذشته ناامید سازد.

جانشین سپاه شاهین دژ گریزی به اقدامات سپاه شهرستان در عرصه سازندگی زد و گفت: احداث و تامین آب شرب روستای قلعه قورینه و روستای آغاجری، احداث راه روستای قالقانلو،  تکمیل و تعمیر مساجد و حسینیه ها، احداث پروژه سوله فرهنگی و ورزشی، اهداء بسته های معیشتی به نیازمندان، اجرای طرح شهید سلیمانی پس از شدت گرفتن شیوع بیماری کووید ۱۹و تهیه و توزیع جهیزیه تنها بخش کوچکی از اقدامات سپاه شاهین دژ در حوزه محرومیت زدایی بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات