خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع بسیجیان این شهرستان با یادآوری بخش هایی از خدمات گسترده بسیج، گفت: اصلی ترین رمز موفقیت انقلاب، اعتقاد و اعتماد به توانمندی جوانان بسیج در کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۵۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی رمز عبور از تهدیدات، تحریم ها، مشکلات اقتصادی و ... را اعتماد به جوانان بسیج و جریان فرهنگ بسیج و تفکر سازنده آن در بین مردم و مسئولان دانست و افزود: امروز موفقیت تمامی سازمان ها و نهادهای کشور به تفکر بسیج گره خورده است.
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن انقلاب به این اقتدار و صلابت، زحمات بسیاری کشیده شده، شهدای بسیاری تقدیم شده و خون دل ها خورده شده است، یادآور شد: این انقلاب زیبا امانتی در دستان ماست و همه باید نسبت به حفظ آن دغدغه مند باشیم.
فرمانده سپاه میانه اظهار داشت: امام خمینی(ره) این را به خوبی متوجه بود که این انقلاب بزرگ که سیلی محکمی بر تفکر استکباری در جهان بود، دشمنانی بزرگ خواهد داشت لذا بسیج را از جنس خود مردم بنیان نهاد تا از آن حراست و صیانت کند.
محمدی افزود: بسیج برخاسته از بطن مردم، از مردم و برای مردم و زاییده تفکر ارزشمند امام است و امروز پس از سالها به محبوبترین و مقدسترین نهاد در قلوب مردم و جهانیان تبدیل شده است، چون ذات آن الهی است نه پول، مال و منال و ثروت اندوزی.
وی ادامه داد: امام بذر این شجره طیبه را در جهان اسلام منتشر کرد و امروز پس از گذشت ۴۳ سال، لحظه ای از انقلاب، تفکر و آرمان های آن غافل و منحرف نشده است و تمام افتخارات انقلاب برخاسته از تفکرات ارزشمند بسیج است.
محمدی به فرامرزی بودن بسیج اشاره کرد و گفت: امروز بسیج ما در فراتر از مرزها، ایفای نقش می کند و هر کجا سنگی اگر به طرف استکبار پرتاب می شود به برکت همین تفکر بسیج است.
وی با متذکر شدن اینکه دشمن همه ساله میلیاردها دلار هزینه می کند تا اثرات بسیج را در جهان خنثی کند و سبک زندگی غربی را جایگزین تفکر بسیج کند، بیان کرد: اصلی ترین رسالت امروز مردم و مسئولین نظام، حرکت در مسیر ترسیمی رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب همچون چله اول آن است تا بتوانیم با این تفکر بسیج همچنان پوزه استکبار را بر زمین بمالیم.
محمدی موفقیت در گام دوم را مستلزم مطالعه و تبیین درست گام اول برای جوانان دانست و گفت: سوم خرداد، دفاع مقدس، دهه فجر و ... گذشته های ماست که با مطالعه آن ها و تفسیر نقاط مثبت انقلاب اسلامی برای جوانان، می توانیم آینده ای روشن را برای آنها ترسیم کنیم.
آیین گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با شرکت صدها نفر از بسیجیان در مصلای نماز جمعه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات