مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در همایش بزرگ میقات الصالحین بسیجیان خلیل آباد در محل میعادگاه نماز جمعه گفت: کلید طلایی حل مشکلات، بسیج است و هرجا نیاز احساس شد، بسیج در وسط میدان ایستاده بود و هست زیرا حل مشکلات این کشور جز با دستان جوانان خودمان امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۲۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ میقات الصالحین بسیجیان خلیل آباد  با سخنرانی سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در مصلای نماز جمعه  خلیل آباد برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: تنها راه برون‌رفت از شرایط و مشکلات امروز کشور، نسخه‌ای است که در طول 42 سال گذشته آن را تجربه کرده‌ایم یعنی ایستادگی، مقاومت و باج ندادن به کدخدا دانست.

یوسفعلی‌زاده با بیان اينکه جهاد همه جانبه است، ادامه داد: گاهی این جهاد رزمی است و گاهی نیز علمی، فرهنگی و اقتصادی می‌شود. اخیراً رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاد تبیین اشاره فرموده‌اند. جهاد تبیین یعنی همچون عمار یاسر با استدلال‌های قوی به یاوه‌گویی‌های دشمن پاسخ داد
وی یادآور شد: با گدایی از دیگران نمی‌توان جنگ اقتصادی را برد، در دفاع مقدس در خیلی از موارد تحریم بودیم، اما با محدودیت‌ها ساختیم و امروز در زمینه نظامی خودکفا شده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به گستردگی بسیج در همه جهان اسلام خاطرنشان کردند: امروز بسیج جهان اسلام حقیقتا تشکیل شده در سوریه، لبنان، بحرین ، نیجریه و فلسطین،  به کوری دشمنان جهان اسلام امروز بسیج میلیونی تبدیل شده به بسیج دهها میلیونی. کلید طلایی حل مشکلات،بسیج است، هرجا که نیاز احساس شد،  بسیج در وسط میدان ایستاده است،  نباید در برابر دشمنان کوتاه بیاییم، حل مشکلات این کشور جز با دستان جوانان و خودمان امکان پذیر نیست.

وی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور تعیین‌کننده‌ای دارد. در طول ۴۲ سال عمر پر برکت بسیج هر کجا کار به این تشکل مردمی سپرده شده پیروز میدان بوده است. امروز کل عالم به‌خصوص جبهه مقاومت عرصه حضور بسیج است. بسیج مظهر حضور پرقدرت مردم در عرصه‌های مختلف است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها