سخنگوی کل سپاه در گفتگو با بسیج:

گروه تلویزیونی سپاه کربلا برترین و موفق‌ترین گروه تلویزیونی در کشور است/ برنامه‌های گروه تلویزیونی سپاه تیغ تهاجم فرهنگی دشمنان را کند کرد

سخنگوی کل سپاه گروه تلویزیونی سپاه کربلا را برترین و موفق‌ترین گروه تلویزیونی در کشور معرفی کرد و گفت: این گروه تلویزیونی با تولید برنامه های مناسب توانست اعتماد افکارعمومی را به خود جلب کند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۹۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

خبرگزاری بسیج، سردار رمضان شریف عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه دشمن در موضوعات ملی در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در جامعه است، گفت: بخشی از این موضوعات به مرکز استانها، قومیت‌ها و گویش‌ها مرتبط است و گروه تلویزیونی سپاه میتواند تاریخچه عملکردی مردم استان را در دوران انقلاب، دفا ع مقدس و .. برای نسل جوان تشریح کند.

سخنگوی کل سپاه با بیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه کربلا میتواند گذشته رزمندگان دفاع مقدس را برای نسل جوان  به تصویر بکشد، افزود:حضور بسیجیان در بلایای طبیعی  حضور آنان در زلزله سرپل ذهاب، سیل گلستان و دیگر بحران ها، بهترین زمینه برای به تصویر کشیدن فعالیت بسیجیان است که شبکه‌های محلی می‌توانند کارکرد آن را در رخداد‌های اصلی به مردم نشان دهند که حتی در رسانه ملی هم بازتاب پیدا کند.

سردار شریف در ادامه با بیان این مطلب که امروز فضای گسترده شبکه‌های اجتماعی مرز شبکه‌ای استانی و ملی را در نوردیده است، تاکید کرد: اگر گروه تلویزیونی به سمت تولید محتوا در فضای مجازی هم برود، قطعا دستاوردهای آن تیغ تیز تهاجم فرهنگی دشمن را کند میکند.

سخنگوی کل سپاه  تولید برنامه‌ها در راستای تقویت انقلاب را امیدآفرین دانست و خاطرنشان کرد:شبکه‌های استانی می‌تواننداز ظرفیت و استعداد گرره تلویزیونی سپاه در استان‌ها در عرصه‌های مختلفی مثل سازندگی، محرومیت زدایی و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس که امید بخش هستند، استفاده کند و به سیستم رسانه ملی تزریق کند.

سردار شریف در ادامه از تشکیل۲۶  گروه تلویزیونی سپاه در استان‌های کشور هم خبرداد و گفت: صرف نظر از سابقه و قدمت گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان ها، ۵ گروه تلویزیونی موفق‌ترین گروه در بحث تولیدات و برنامه‌های ویژه و متعدد در مناسبت‌ها بودند.

سخنگوی کل سپاه ،گروه تلوزیونی سپاه کربلا موفق‌ترین و برترین گروه تلویزیونی در کشور معرفی کرد و گفت: این گروه تلویزیونی به دلیل کیفیت برنامه های تولیدی و کثرت برنامه‌ها و از همه مهم‌تر جلب اعتماد افکارعمومی و اهتمام مدیران صداوسیما برای پخش برنامه‌های این گروه، بهترین و موفق‌ترین گروه رسانه‌ای در کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار