خبرهای داغ:
سرهنگ فخرالدین از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در گرگان خبر داد و گفت: دو کیلومتر جاده بین مزارع در «روستای سلیمان‌تپه» به همت سپاه پاسداران شهرستان گرگان احداث شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۶۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

احداث جاده بین مزارع در «روستای سلیمان‌تپه» گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده سپاه شهرستان گرگان  با گرامیداشت هفته بسیج  اظهار کرد: در راستای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان گرگان چندین پروژه در دست احداث است و امروز شاهد احداث پروژه جاده بین‌مزارع به طول دو کیلومتر در روستای «سلیمان‌تپه» این شهرستان بودیم.

وی تصریح کرد: اهالی روستای «سلیمان‌تپه» با اجرای پروژه محرومیت‌زدایی و احداث دو کیلومتر از جاده بین‌مزارع به راحتی می‌توانند تردد کنند.

فرمانده سپاه گرگان گفت: با احداث این جاده زمینه توسعه و تولید انواع محصولات کشاورزی در ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزان روستای سلیمان‌تپه فراهم شد.

فخرالدین خاظرنشان کرد: عدم جاده بین‌مزارع در روستای «سلیمان‌تپه» شهرستان گرگان یکی از عمده‌ترین مشکلات کشاورزان این منطقه بود که خوشبختانه با احداث این جاده مشکل برطرف می‌شود.

گفتنی است روستای «سلیمان‌تپه» شهرستان گرگان حدود ۴۰۰ نفر جمعیت دارد و ۸۰ درصد از این روستا قوم بلوچ و ۳۰ درصد آن را قوم سیستانی تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها