خبرهای داغ:
در حاشیه رزمایش اقتدار جهادگران استان با حضور سردار موحد فرمانده سپاه قم از بیست و پنج جهادگر به نمایندگی گروه‌های جهادی فعال در استان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۳۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،مسئول مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار جهادگران گفت: این رزمایش با هدف تقدیر از گروه‌های جهادی فعال با حضور برخی از مسئولان نظامی و اداری استان در باغ موزه دفاع مقدس برگزارشد.

علی اخلاص وند از فعالیت ۵۲۰ گروه جهادی در استان خبرداد و افزود: ۲۵ جهادگر خانم و آقا به نمایندگی از گرو‌های جهادی فعال در دوره مقابله با کرونا لوح‌های تقدیر و هدایا دریافت کردند.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان رونمایی از برگه اعلان-پوستر- دوره‌های آموزش عمومی جهادگران را با عنوان «رسم جهاد» از دیگر برنامه‌های این همایش بیان کرد.

اخلاص وند با اشاره به آموزش جهادگران در قالب دو طرح حضوری و مجازی گفت: با هدف توانمندسازی جهاد گران تا پایان سال دو نوع آموزش به صورت حضوری و مجازی به جهادگران ارائه خواهدشد.

وی آموزش مجازی را به صورت غیر زنده آف لاین دانست و گفت: جهادگران با نصب نرم افزار‌ی که در پورتال آموزشی «نسرا» به اشتراک گذاشته می‌شود می‌توانند از مزایای آموزشی این طرح بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها