فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز با افتخار بسیج و سپاه در خط مقدم تامین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۸۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

بسیج و سپاه در خط مقدم تامین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار سید علی تدین ظهر امروز بمناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج و سپاه در خط مقدم تامین امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: بسیج در تمام شرایط سخت و دشوار کشور، تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل کرده و نشان داده است که یک نیروی توانمند در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی می‌باشد.

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره) در صدور فرمان تشکیل نهاد مقتدر،جهادی و مردمی بسیج،برای دفاع از انقلاب نوپای اسلامی، در همان ابتدای مسیر انقلاب از الطاف خفیفه الهی بوده و جلوه‌‌ای از حمایت خداوند رئوف از ملت بزرگ ایران است.

وی افزود:ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند که بسیج نقش مهم و قابل توجهی در تحقق پیروزی‌های ملت در دفاع مقدس داشت و این نهاد مقدس با تقدیم هزاران شهید، توانست مکتب مقاومت را خلق کند و امروز کشورهای مسلمان و آزاده،از این مکتب الگو گرفته و جبهه مقاومت را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب تشکیل داده‌اند.

تدین گفت:بسیج و سپاه همواره در خط مقدم عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌‌رسانی جهادی به مردم به خصوص در حوادث غیرمترقبه طبیعی مثل سیل و زلزله بوده و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای مهار ویروس کرونا، مجاهدت کرده‌اند.

فرمانده تیم ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:بسیج و سپاه در سنوات اخیر در تمام صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران‌بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

تدین ادامه داد: مقابله با تحرکات امنیتی گروهک‌های تروریستی و جریان‌های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی در مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن از دیگر برکات نهاد مقدس و مکتبی بسیج و سپاه برای انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد:امروز بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی، به خار چشم دشمنان تبدیل و سبب ایجاد وحشت در دل آن‌ها شده است چرا که دشمنان می‌دانند که بسیج همواره در برابر زورگویان و مستکبران با اقتدار تمام ایستاده است.

ارسال نظرات