زنجان-به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مربیان بسیجی ورزشکار شهرستان سلطانيه تقدير شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۴۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مربیان بسیجی ورزشکار در رشته جوجیتسو با حضور سرهنگ محمد حسین سلیمی فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه ، سرهنگ ابوالفضل یوسفی جانشین نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه و مرادی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان سلطانیه تجلیل به عمل آمد.

 

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با حضور در اداره تربیت بدنی شهرستان سلطانیه با تبریک مسئولیت جدید مرادی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان سلطانیه برای این مقام مسئول در تصدی مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود. 

 

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به شاخص های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:

هر کجا و در هر مسئولیتی ما نگاه مردمی داشته ایم  قطعا موثر بوده و پیشرفت های زیادی داشته ایم ،امروز اگر شخصیت شهید سلیمانی جهانی شده به دلیل مردمی بودن ایشان بوده و با اخلاص و فداکاری برای مردم و کشور عزیزمان چهره جهانی شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در اجرای برنامه های بسیج از مسئولين اداره تربیت بدنی شهرستان سلطانیه  تقدیر و تشکر نمود.

 

 سلیمی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج ورزشکاران و امر ورزش افزود:امروز دشمنان در تلاشند حيا و عفاف را در جامعه بخصوص در بين نسل جوان كم اهميت جلوه دهند كه مربیان عزیز مي بايست در کنار ورزش حرفه ای جوانان را با اخلاق و مرام ورزشکاری آشنا نمايند.

 

ارسال نظرات