خبرهای داغ:
روشنی با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج زمینه‌ساز کنش‌گری تحولی با رویکرد ظرفیت‌های بدیع است، گفت: رویداد بسیج باید با شناسایی خلاءهای فضای مجازی درصدد رفع چالش‌های آن باشد.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۸۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

رویداد بسیج درصدد رفع چالش‌های مجازی باشد/ فرصت تولید و اشتغال بر بام فناوری متولد می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ رضا روشنی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در عرصه فضای مجازی است که شماری از فعالان این بخش در رویداد استانی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج شناسایی شدند، این ظرفیت نباید رها شود بلکه زمینه توانمندی آنها از طریق آموزش‌های منشجم می‌تواند بسترساز اشتغال و تولید را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت تولید و اشتغال بر بام فناوری متولد می‌شود، افزود: کسانی که تبحر خوبی در تولید آثار فاخر دارند در عصر تکنولوژی می‌توانند مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند، با استفاده از این ظرفیت می‌توان مفاهیم ارزشی، فرهنگی، دینی، اقتصادی و ... را بازتولید کرد و نتایج خوبی نیز به دست اورد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان تصریح کرد: گرچه شرایط کرونایی سبب شد تا سال گذشته از برگزاری رویداد بهره‌مند نشویم اما اکنون با بهبود شرایط فرصت خوبی فراهم شده تا استعدادها و قابلیت‌های مختلف شناسایی شوند.

مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به روز سوم و ساعت‌های پایانی خود رسید، در این مرحله 108 تیم شرکت‌کننده در محورهای «بازی سازی»، «انیمیشن» و «نرم افزار» ویژه تلفن همراه به تولید آثار پرداختند.

۴۸ تیم در بخش تولید انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند، ۳۰ تیم به تولید نرم افزار ویژه تلفن همراه پرداخته و ۲۹ تیم برای تولید بازی ویژه تلفن همراه مسابقه می‌دهند، این رقابت جذاب و هیجان انگیز ساعت ۱۳ امروز به پایان خواهد رسید و برگزیدگان رویداد امروز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها