خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید ورزنده قم:

بسیج موجب اطمینان خاطر ملت و ترس دشمنان است

فرمانده حوزه شهید ورزنده گفت: وجود بسیج موجب اطمینان بخشی به ملت ایران و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی و نامیدی آنها در اجرای توطئه ها شده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۲۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

بسیج موجب اطمینان خاطر ملت و ترس دشمنان است

فرمانده حوزه شهید ورزنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با تاکید بر گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است همان گونه که بسیجی بودن یک افتخار است. نقش بسیج در انقلاب به قدری فراوان است که در یک مصاحبه قابل بیان نیست. 


مظلومان افزود: بسیج و بسیجیان در همه زمینه‌ها از جمله در جنگ، جهاد سازندگی، مبارزه با تروریست، رسیدگی به مردم محروم،   مبارزه با کرونا، کمک به آسیب دیدگان حوادث بلایای طبیعی، چون سیل و زلزله، شناسایی تروریست‌ها فعالیت‌های اثر بخشی داشته اند.

وی بر فرمایشات امام راحل تاکید کرد و ادامه داد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با دستور امام راحل شکل گرفت در واقع هنگامی که حضرت امام (ره) از تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی صحبت کردند که جمعیت ایران هنوز به ۴۰ میلیون نفر نرسیده بود.

مظلومان با تاکید بر فعالیت‌های سال‌های گذشته نیروی بسیج گفت: بسیجی‌ها نه تنها با فعالیت‌های خود، کشور را در مقاطع مختلف یاری رساندند بلکه خودشان هم با فعالیت در این عرصه رشد و نمو کردند درحالی که بدون انجام این فعالیت‌ها امکان پذیر نبود. در حقیقت بسیجی‌ها با فعالیت هایشان هم خود را رشد دادند و هم از نظام و مردم حمایت کردند.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج حوزه شهید ورزنده گفت: افتتاح پایگاه شهدای گلزار، ویزیت پزشک رایگان، محافل قرانی، رزمایش کمک‌های مومنانه، گشت‌های محله محور، نشست‌های بصیرتی در مساجد تجلیل از بسیجیان آمران معروف جهادگران گروه‌های جهادی مسابقات ورزشی در قالب جام هفته بسیج و... از برنامه‌های هفته بسیج در حوزه شهید ورزنده می‌باشد.

گفتگو: صادقیان پور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار