مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، ولایت مداری و جریان تفکر بسیج در جامعه را استمرار راه شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۲۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در آیین غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج، ثمره تلاش برای ترویج معارف نورانی اسلام و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را تحکیم ارزش های متعالی اسلام و قرآن، و جریان معنویت و ایثار در جامعه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: حضور در مزار مطهر شهدا، بسیار اثربخش بوده و به ما و اعتقاداتمان، قدرت و استحکام می بخشد.

  حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به فرهنگ غلط حاکم بر رژیم نظامشاهی، گفت: هر نظامی برای خود مراسم یادبودهایی دارد که نشان از روح حاکم بر آن نظام است. در گذشته روح حاکم بر نظام ما عیاشی، استکبار و فساد و بی بند و باری بود و در جشن های سالانه شاهنشاهی، نمود پیدا می کرد اما امروز نمادهای ما هفته بسیج، دهه فجر، دفاع مقدس و ... است که در آن روح متعالی، خدمت به مردم و استکبارستیزی نظام به نمایش در می آید.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه قدرت و اقتدار بی نظیر امام(ره) را نه از روی استکبار بلکه قدرتی الهی و ناشی از اعتقاد و اعتماد به غیب و امدادهای الهی توصیف کرد و افزود: شهدا نیز همچون امام خود به نصرت الهی و وعده های انبیا، اعتقادی راسخ داشتند و همین ایمان به غیب بود که آنان را در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح، پیروز میدان کرد.

   حجت الاسلام مهدی نیا حل مشکلات کشور را در گرو جریان تفکر بسیجی و ولایت مداری در جامعه دانست و تصریح کرد: اگر مسئولین ما از تفکری انقلابی و بسیجی برخوردار بوده و خود را موظف به حرکت در مسیر ترسیمی ولایت کنند، قطعا اراده و توفیق آنان در رفع مشکلات کشور چندین برابر خواهد شد.

تفکر بسیجی استمرار راه شهداست

   آیین غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان در شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها