خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

«وحدت» و «تقریب» در جامعه تقویت شود

سرهنگ ارجونی بر لزوم تقویت دو حوزه وحدت و تقریب در جامعه تاکید کرد و گفت: هر کدام از ما باید رسانه شویم و در زمینه وحدت و تقریب در جامعه گام موثری برداریم.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۶۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

«وحدت» و «تقریب» در جامعه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در اختتامیه سومین «همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت کشور »که به مناسبت هفته بسیح و روز ملی گرگان در دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تقویت وحدت و تقریب در جامعه بسیار ضروری است و هر کدام از ما باید در این زمینه گام موثری برداریم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی گام‌های خودش را فراتر از طول و عرض جغرافیای جمهوری اسلامی ایران گذاشته است.

رئیس سازمان مداحان کشور با بیان اینکه بسیج محور وحدت است، ابراز کرد: بسیج در هر عرصه‌ای که انقلاب به آن نیاز داشته باشد پا به آن عرصه گذاشته و با موفقیت آن را طی کرده است.

ارجونی وحدت را از مهمترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد یکپارچگی، برادری و کنار هم قراردادن مذاهب در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این سازمان نزدیک به ۱۱ سال راه‌اندازی شده است، از تشکیل ۳۲۰ کانون بسیج مداحان کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵ هزار مداح بسیجی شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

رئیس سازمان مداحان کشور با بیان اینکه «همایش نغمه‌سرایان اهل سنت کشور» با شعار محوری «بسیج نغمه وحدت» از برنامه‌های محوری سازمان بسیج مداحان کشور در هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این همایش ایجاد وحدت، یکپارچگی و برادری نسبت به همه اقوام و مذاهب در سطح کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار