خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی در مراسم گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان عنوان کرد: 5 آذر را می توان سند افتخار و برگ زرین تاریخ دارالمومنین گرگان دانست.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۵۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

هرکس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است /۵ آذر بعنوان سند افتخار و برگ زرین تاریخ دارالمومنین گرگان شناخته میشود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ صبح امروز سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم گرامیداشت شهدای ۵ آذر و روز ملی گرگان که در سالن همایشات بیمارستان 5 آذر این شهرستان برگزار شد گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل نهاد مقدس بسیج مستضعفین سرنوشت انقلاب اسلامی را به مردم سپرد و در ادامه جنگ را با همین مردم به دفاع مقدس بدل کرد.

وی افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی و پاره تن مردم است و قطعا یک بسیجی مخلص فدایی ملت ایران است و ما معتقدیم هرکس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: پنجم آذر علاوه بر اینکه سالروز تشکیل بسیج باشد برای مردم دارالمومنین گرگان یادآور مجاهدت مردمی است که با خون خود با انقلاب اسلامی بیعت کردند.

فرمانده سپاه نینوا  بر معرفی روز 5 آذر به جوانان تأکید کرد و گفت: یقینا میتوان این روز را سند افتخار و برگ زرین تاریخ دارالمومنین گرگان دانست و ما باید تا جایی که میتوانیم در شناساندن این روز به نسل جوان خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها