خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جرأت و جسارت حضور در عرصه‌های خط ویژگی بسیجیان انقلاب است و در حقیقت بسیج خط شکن میادین خطرناک و عرصه‌های کمتر دیده شده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۵۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج به تبیین اهمیت و کارکردهای بسیج مستضعفان پرداخت و اظهار داشت: خطرپذیری و جان‌فشانی از اصول مسلم بسیجی است.

وی بیان کرد: بسیجی یعنی کسی که با داشتن مشکلات و سختی‌ها و تهدیدات از آسایش خود می‌گذرد و آماده خدمت‌رسانی و جان‌فشانی برای آحاد جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: همت والا و اراده قوی برای رسیدن به ارزش‌ها از دیگر اصول و شاخصه‌های ارزشمند بسیج است که بسیجی با این شاخصه به مصاف سختی‌ها رفته و مجاهدت را بر عافیت‌طلبی ترجیح می‌دهد.

وی پیشرو بودن را نیز از دیگر اصول بسیج خواند و افزود: جرأت و جسارت حضور در عرصه‌های خط ویژگی بسیجیان انقلاب است و در حقیقت بسیج خط شکن میادین خطرناک و عرصه‌های کمتر دیده شده است.

قربانی بیان داشت: مأموریت مهم بسیج در وضعیت کنونی که تمام دشمنان درونی و بیرونی برای شکست نظام تلاش می‌کنند حضور در میدان‌های دفاع از انقلاب اسلامی است.

* میدان دفاع بسیج از به گستره همه عرصه‌های اجتماعی و نیازهای کشور است

وی خاطرنشان کرد: میدان دفاع بسیج از انقلاب اسلامی به گستره همه عرصه‌های اجتماعی و نیازهای کشور است و تنها به جنبه امنیتی و نظامی منحصر نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیجیان والامقام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده نشان دادند که هر کجا را صحنه دفاع از کشور و پیشرفت جمهوری اسلامی بدانند در آن حاضر می‌شوند.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی و مبارزه با کرونا، اردوهای جهادی، لشکر سایبری و نیز بنیاد نخبگان بسیج از جمله اقداماتی است که نشان می‌دهد بسیج امروز تحول‌آفرین و کارآمد مبتنی بر نیازهای روز است.

قربانی همچنین دارا بودن روحیه بسیجی را لازمه  مدیران و دست اندرکاران نظام دانست و گفت: مسئولین از صدر تا ذیل باید این روحیه را در خود و مجموعه تحت امر خود تقویت کنند تا بتوانند مشکلات ایجاد شده توسط معاندین داخلی و خارجی را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات