خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر در حلقه‌های صالحین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۱۰۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ ابراهیم یکتا، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نفر در حلقه‌های صالحین شهرستان بجنورد فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: حدود ۲۵۰ نفر از این تعداد خانم‌ها و مابقی آقایان هستند که در حلقه‌های صالحین شرکت می‌کنند.

یکتا افزود: در این حلقه‌ها به آموزش مسائل عقیدتی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و مهارتی، سیره شهدا و مباحث اخلاقی و... پرداخته می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در رابطه با تاثیر کرونا در تشکیل حلقه‌های صالحین اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا حلقه‌های صالحین را به صورت مجازی برگزار کردیم که استقبال خوبی از تشکیل آن به صورت مجازی به عمل آمد.

وی در خصوص جایگاه حلقه صالحین در جامعه بیان کرد: عملکرد حلقه‌های صالحین خوب بوده است به طوری که در جامعه جا افتاده و از فعالان آن دست آوردهایی همچون حافظ قرآن، دانشجویان بسیجی فعال و روحانی...داشته‌ایم.

این مسئول در خصوص فعالیت‌های حلقه صالحین در هفته بسیج به اجتماع حلقه‌های صالحین درتاریخ جمعه پنجم آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: بیش از ۵۰ حلقه صالحین در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

یکتا در پایان بیشترین قشری که در حلقه‌های صالحین شرکت می‌کنند را جوانان و نوجوانان دانست و افزود: با این حال حضور افراد کهنسال را نیز در این حلقه‌ها شاهد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها