بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب تربت‌جام در بازسازی صحنه جرم از اعتراف قاتلان به قتل مرد 33 ساله پس از گذشت ۱۱ سال با به‌کارگیری روش‌های تخصصی کارآگاهان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۶۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، غلام‌حسین کربلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در تربت جام با اشاره به اینکه در اوایل سال ۸۹ مردی ۳۳ ساله ساکن شهر تربت‌جام مفقود می‌شود، گفت: با پیگیری‌های قضایی و تحقیقات پلیس آگاهی مشخص می‌شود که فرد مفقودشده به دست افرادی که هویت آنان شناسایی‌شده به قتل می‌رسد و جسدش در منزل قاتلان دفن و سپس متواری شده‌اند.

 

وی افزود: با تلاش مستمر بازپرسی و پلیس آگاهی یکی از متهمانی که در قتل مشارکت داشته دستگیر می‌شود، تحقیقات و پیگیری‌های قضایی و پلیسی برای شناسایی محل اختفای متهمان دیگر ادامه می‌یابد که درنهایت متهمان در تهران شناسایی و با اعطای نیابت قضایی توسط افسران اعزامی از آگاهی تربت‌جام قاتلان دستگیر می‌شوند.

 

بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب تربت‌جام با اشاره به اینکه متهمان با انتقال به شهرستان در بازجویی‌های اولیه منکر قتل می‌شوند، تصریح کرد: با روش‌های تخصصی به‌کاررفته شده توسط بازپرسی نهایتاً متهمان لب به اقرار گشوده و به موضوع قتل مرد 33 ساله تربت‌جامی اعتراف کردند.

 

کربلایی بابیان این مطلب که همدستان دیگری که در قتل دخیل بودند به قاضی پرونده معرفی می‌شوند که با دستور قضایی برای دستگیری آنان اقدام شد، اضافه کرد: پس از بازسازی صحنه قتل زوایای پنهان این موضوع که مخفی بود کشف و در این خصوص تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها