فرمانده تیپ 25 نیروی واکنش سریع نزاجا در گفت و گو با بسیج:
تبریز- تبریز- فرمانده تیپ 25 نیروی واکنش سریع نزاجا با اشاره به حضور بسیج در مناطق محروم، گفت: نیروی مقاومت بسیج پا به پای نیروهای مسلح در مناطق محروم پرچمدار خدمت و خدمت رسانی است.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۶۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱

علی دلاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: واژه کمک رسانی و محرومیت زدایی با بسیج و تفکر بسیجی یک رابطه عمیقی دارد و جای جای ایران اسلامی آثار تلاش و ایثار این عزیزان بجای مانده و در تاریخ ثبت شده است.

وی اضافه کرد: مطمئنا الگویی با این تفکر که کار خالصانه برای رضای خدا بدون چشمداشت به متاع دنیا تاثیر بسیار عمیقی در بین مردم و زندگی آن ها خواهد داشت و در عمل  بسیج با در کنار مردم بودن این امر را  به عرصه ظهور رسانیده است.

سرهنگ ستاد دلاور با بیان اینکه جامعه کنونی با توجه به موقعیت و جایگاه خاصی که دارد نیازمند بازگشت به اصل تفکر بسیجی بودن است، اظهارداشت: اگر به اصل و جایگاه بسیج در باطن که به مصداق از خود گذشتن و ایثار برای دیگران است بازگردیم می توان این جایگاه  جامعه را جایگاه ویژه و بالایی دانست.

وی یادآور شد: بسیج یک کلمه نیست یک تفکر و اراده است، چه بسا افتخار نیروهای مسلح گاها قبل از درجه و جایگاه سازمانی، بسیجی بودن است، القای این تفکر که بسیجی، تمام وجودش وقف مردم عزیز ایران اسلامی است در بین کارکنان نیروهای مسلح یک افتخار است که امروز اتفاق افتاده است و قطعا بسیج و تفکر بسیجی در کنار نیروهای مسلح رسیدن به قله های افتخار و اقتدار را هموار خواهد ساخت.

سرهنگ ستاد دلاور در جواب این سوال که انتظار می رود این نیروی عظیم مردمی امروز در چه بخشی نقش آفرینی بیشتری ایفا کند؟، بیان کرد: در کمتر خانواده ای می توان امروز تفکر بسیج و یک نیروی بسیجی را ندید یعنی همه ملت ایران خود بسیجی اند و تمامی نقش آفرینی های عزت و اقتدار کشور عزیزمان بدست این عزیزان است  ولی باید این روحیه وتفکر حفظ و تقویت شود.

ارسال نظرات