خبرهای داغ:

فرمانده سپاه خراسان شمالی: تفکر بسیجی از مرزهای کشور فراتر رفته است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هم اینک تفکر بسیجی از مرزهای کشور فراتر رفته و مقاومت در جهان اسلام نیز نشات گرفته از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۱۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسماعیل فرجی روز چهارشنبه در حماسه حضور و اقتدار بسیجیان استان اظهار داشت: پیشرفت کشور در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، سیاسی و سایر عرصه‌ها به واسطه تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی گفت: چهار دهه از تشکیل بسیج می گذرد اما  روز به روز برکات این اقیانوس زلال بر جامعه ایران آشکارتر می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب این بسیج بوده است که چشم طمع دشمنان انقلاب را به کشور کور کرده است.

وی افزود: حضور بسیج در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ، سازندگی، جریان فتنه ها و حتی هم اینک در محرومیت زدایی بر هیچ کس پوشیده نیست و در هر صحنه ای که به آن نیاز بوده است بسیج وارد شده  و حتی پنجه در پنجه با استکبار و به ویژه آمریکا به پیروزی رسیده اند.

سردار فرجی با بیان اینکه بسیجیان امید دوستان هستند اظهار داشت: بسیجیان برای دشمن و بدخواهان انقلاب ترس و وحشت ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اینک کشور از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی شده است افزود: محرومیت زدایی و نهضت خدمت رسانی، محوریت تفکر بسیجیان بعد از هشت سال دفاع مقدس تاکنون بوده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیج برای رفع مشکلات اقتصادی مردم قرار گاهی برای خدمت رسانی تشکیل داده است و امروز بسیج با ۲۱ قشر بسیجی در کنار سایر دستگاه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی نقش آفرینی می کند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین با بیان اینکه بسیح حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است گفت: بسیجی در هر لباسی از جمله دانشجو، استاد، کشاورز، صنعت گر، پاسدار، ارتش و یا سایر موارد که باشد از دستاورد های انقلاب و آرمان های آن تا پای جان محافظت می کند.

حجت الاسلام رضا نوری افزود:‌ بسیجی فردی نیست که دارای کارت عضویت باشد بلکه فرد فرد افراد جامعه که از دستاورد های انقلاب محافظت خواهند کرد بسیجی هستند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیجیان را احیای انقلاب دانست و افزود: اگر کسی به انقلاب نگاهی کج داشته باشد بسیجیان در برابر آن می ایستند.

امام جمعه بجنورد د بخش دیگری از سخنانش بسیج را محافظ قرآن و دین دانست و افزود: بسیجیان بارها در فتنه ها حمایت خود را از آرمان های اسلام نشان داده اند.

نوری دستاورد نظام و انقلاب را استقلال کشور دانست و اظهار داشت: بسیجیان در برابر هر کسی که کشور را وابسته کند در برابر آن می ایستند و استقلال را که برای آن جان ها داده شده است حفظ خواهند کرد.

وی توجه به محرومان و نیازمندان را نیز یکی دیگر از دستاورد ها عنوان کرد و افزود: هم اینک بسیج در هر جایی که به‌ آن نیاز بوده است وارد شده و به مردم کمک کرده است، هم اینک فعالیت گروه ها در حاشیه شهرها، در مناطق محروم و دور دست، در مناطق زلزله زده از جمله آن است.

حماسه حضور و اقتدار بسیجیان خراسان شمالی با حضور اقشار مختلف بسیجی و مسوولان استان امروز در مصلی شهر بجنورد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها