همایش نقش مدیر تراز انقلاب اسلامی در ارتقا سلامت نظام اداری هم‌زمان با هفته بزرگداشت بسیج به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان بوشهر در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

مدیر تراز انقلاب دارای اندیشه انقلابی همراه با نوآوری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این همایش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تعیین کننده دوران حاضر و آینده در انقلاب اسلامی را تحولات و تغییرات در تمامی زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: ما نمی‌توانیم در یک محیط اداره یا هر جایی دیگر، درجا بزنیم و بدون تحول و تغییر به مسیر خود ادامه دهیم چرا که این مسئله باعث ایجاد رکود برای ما می‌شود.

مدیر تراز انقلاب دارای اندیشه انقلابی همراه با نوآوری است

سردار علی رزمجو افزود: تغییر و تحولات مبتنی بر ارزش‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی لازمه هر دستگاه اجرایی است چرا که این کار سبب دگرگونی وسیع، فراگیر و رسیدن به اهداف سازمانی و اداری می‌شود و اثربخشی آن در محیط‌های اداری در ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هویدا می‌شود.
وی تصریح کرد: آن چه که مدیران به دنبال تحول‌گرایی آن در نظام مدیریت اداری مربوطه هستند ثبات در اهداف، آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌هایی است که توسط خون شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا به دست آمده است وگرنه تحول در ابزار، شیوه‌ها، نظام مدیریت و اقدامات مدیریتی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، لازمه کار هر مدیر در هر دستگاه اجرایی است.

مدیر تراز انقلاب دارای اندیشه انقلابی همراه با نوآوری است

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران تحول‌گرا و تحول آفرین تصویری از چشم‌انداز آینده و مورد نیاز سازمان را همواره روشن و در اداره و سازمان مربوطه سازمان‌دهی می‌کنند و انگیزه رسیدن به اهداف اداری و سازمانی همراه با ارزش‌های الهی و انقلابی را مورد توجه قرار می‌دهد.

مدیر تراز انقلاب دارای اندیشه انقلابی همراه با نوآوری است

این مقام مسئول در ادامه به ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی دارای تفکر و اندیشه انقلابی همراه با نوآوری و ابتکار، پیشتاز در خدمات خالصانه و صادقانه و دارای روحیه جهادی و جرأت علمی و مدیریتی است.
سردار رزمجو به وظایف مدیران تراز انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مدیران تراز انقلاب اسلامی، شناسایی قوت‌ها و ضعف‌ها، تهدیدات و فرصت‌ها و ارزیابی این موارد و اتخاذ راهکار‌های مناسب برای تقویت فرصت‌ها و قوت‌ها و برطرف کردن ضعف‌ها و تهدیدات است.
وی یادآور شد: تلاش مدیر تراز انقلاب اسلامی بر مبنای رسیدن به کمال اداری و انسانی است، هیچ گاه راکد و جامد نمی‌ماند و دائم اداره را به سمت و سوی تحول، هدایت و راهبری می‌کند.
رزمجو افزود: مدیر تراز انقلاب اسلامی، خدا محور و خودباور است، فهم عمیق و بصیرت لازم را در وجود خود و محیط اداره ایجاد می‌کند و با مردم که مدافعان دستاورد‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند به بهترین وجه رفتار می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز خدا را شاکریم که همه نهاد‌ها برای خدمات‌رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت به مردم تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات