در رزمایش اقتدار بسیجیان پارس آباد مطرح شد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت : تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشدو استقلال ما با تفکر بسیجی است
کد خبر: ۹۳۹۳۸۰۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

استقلال امروز ما با تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از اردبیل، رزمایش اقتدار گردان‌های مختلف بسیجیان شهرستان پارس آباد همزمان با سراسر استان در مصلی شهرستان پارس آباد برگزار شد و بسیجیان اقتدار خود را برای اجرا مأموریت‌ها نشان دادند.

حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل ،اظهار کرد : تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.
وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش آفرینی و تلاش بسیجیان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجدد یاور شویم خاطرنشان کرد: هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.


فیاضی ادامه داد: بیش از چهار دهه از تشکیل بسیج می گذرد اما  روز به روز برکات این اقیانوس زلال بر جامعه ایران آشکارتر می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب این بسیج بوده است که چشم طمع دشمنان انقلاب را به کشور کور کرده است.


وی افزود:بسیجیان برای دشمن و بدخواهان انقلاب ترس و وحشت ایجاد کرده است و  بسیجیان بارها در فتنه ها حمایت خود را از آرمان های اسلام نشان داده اند.
فیاضی دستاورد نظام و انقلاب را استقلال کشور دانست و تصریح کرد: بسیجیان در برابر هر کسی که کشور را وابسته کند در برابر آن می ایستند و استقلال را که برای آن جان ها داده شده است حفظ خواهند کرد.


وی ادامه داد : خط و مشقما با لایت است و ولایت یعنی ارتباط فکری، قلبی و عملی با امام. عده ای گمان می کنند ولایت ائمه یعنی همین که فقط ائمه را دوست داشته باشیم اما این دوست داشتن نیاز به فضا و ابزاری دارد. تاریخ شاهد است که خیلی ها ائمه را دوست داشتند اما این دوست داشتن در راستای حفظ منافع خود بوده است.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه پارس آباد نیز ضمن تبریک هفته بسیج در این مراسم اظهار کرد : بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضر اند، جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند، بیان کرد: فعالیت های این نیروی مردمی تا به آنجاییست که هرگاه حوادث غیر مترقبه اتفاق می افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می کند.


گفتی است : در این آیین حماسی و معنوی، از کلیه حوزه های بسیجیان شهرستان پارس آباد حضور داشتند تا آمادگی و قدرت لشکر مخلص خدا را به نمایش بگذارند و پیام نقش آفرینی بسیج در حفظ امنیت داخلی و مرز‌ها را انتقال دهند.

خبرنگار اشرف دادده

استقلال امروز ما با تفکر بسیجی است

ارسال نظرات