خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم:

دشمن امروز از روحیه جهادی بسیجیان در هراس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌ شهرستان قم اظهار داشت: دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی امروز از روحیه جهادی و همدلانه بسیجیان در هراس اند.
کد خبر: ۹۳۹۳۵۰۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

دشمن امروز از روحیه جهادی بسیجیان در هراس است

«امیر جعفری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری "بسیج" ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج مستضعفین، پاسداری خود مردم از انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: اگر مردم در صحنه انقلاب حاضر نمی‌شدند و خودشان را صاحب این انقلاب نمی‌دانستند، قطعا تا کنون بار‌ها در فتنه‌های مختلف و تهدید‌های گوناگون که برای نظام جمهوری اسلامی رخ میداد، این انقلاب سرنگون شده بود.

فرمانده ناحیه شهرستان قم با اشاره به اینکه هدف از تشکیل بسیج پاسداری از انقلاب و رساندنش به دست صاحب اصلی آن می‌باشد، گفت: اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز به این درجه از موفقیت رسیده است، نتیجه آینده نگری‌های امام راحل و مرهون زحمات بسیجی وار مردم جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: همین نیروی مردمی بسیج بود که در جنگ تحمیلی حضور پیدا کرد و سرنوشت جنگ را به سمتی برد که جمهوری اسلامی با اقتدار و بعد از ۸سال، پیروزمندانه از جنگ خارج شد و پس از آن نیز در فتنه‌های مختلفی که بوده، نقش آفرینی کرده و در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته است.

جعفری در خصوص مهم‌ترین دستاورد‌های بسیج از زمان تشکیل آن بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد بسیج، حفظ انقلاب اسلامی بوده است و این تأثیر تشکیلات عظیم بوده که بعد از ۴۰سال از پیروزی انقلاب، الان کشور‌های مختلف الگو گرفتند و جبهه‌های مقاومت مردمی را تشکیل دادند.

وی درباره فعالیت‌های بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: اقدامات بسیار زیادی شکل گرفت که در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت ظهور و بروز داشت. تهیه ماسک، ضدعفونی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و کمک به رفع مشکلات اقتصادی و غربالگری و بیماری یابی از مجموعه اقدامات بسیج در ایام کرونا بوده است.

فرمانده ناحیه ویژه شهرستان قم با اشاره به اینکه اولین ویژگی یک بسیجی نمونه، ولایت مداری است، تاکید کرد: یک بسیجی تمام عیار باید در مسیر خدمت به مردم، راهنما و امام را واقعا قبول داشته و با ایمان و اعتقاد قلبی فرمانبرداری کند.

وی تربیت یافتن در حوزه‌های علمی و معنوی و اعتقادی، شناخت دقیق آرمان‌های امام راحل و مبانی انقلاب اسلامی و وظیفه خود نسبت به این انقلاب و مردم را از دیگر ویژگی‌های یک نیروی بسیجی دانست.

انتهای پیام/ ر. صلواتی زاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار