تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از احیا و پویا کردن کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و مراکز تولیدی در طرح شهید «کریمی» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۵۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در دیدار با رئیس اداره کار و مسئول شهرک‌های صنعتی و تعدادی از مدیران کارخانه‌جات تویسرکان که به همت بسیج کارمندی و کارگری و اصناف برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تحقق شعار سال ۱۴۰۰ منوط به رونق کسب و کار و جهش تولید و اقتصاد است و لازم است همه ما تلاش خود را در راستای به ثمر رسیدن این رسالت بکار بگیریم.

وی افزود: سپاه ناحیه تویسرکان در چند ماه اخیر مشکلاتی را که موجب عدم فعالیت‌های اقتصادی بوده پیگیری و رفع کرده است که این مهم همان بخش سوم شعار سال، یعنی مانع زدایی‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در موضوع پیگیری مطالبات به حق مردمی و حتی اقشار مختلف گفت: این که بخواهیم مطالبه به حق شما کارخانه‌جات را پیگیری کنیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود، جزء رسالت و ماموریت‌های سپاه بوده که علاوه بر امسال، در سال‌های گذشته احیا و پویا کردن کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در قالب طرح «پایش صنعتی» و مربوط به قشر بسیج مهندسین صنعتی و طرح شهید «کریمی» بوده است.

سرهنگ خدایار مومیوند، مسئول بسیج کارمندی، کارگری و اصناف شهرستان تویسرکان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه‌ها و مراکز تولیدی شهرستان با اشاره به طرح شهید کریمی گفت: این طرح در راستای احیا و پویا کردن کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و مراکز تولیدی بوده و کارگروه اجرایی آن در سطح شهرستان فعال شده است.

خدادادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به به کارگاه‌های فعال اظهار داشت: در شهرستان تویسرکان کارگاه‌هایی تخصصی وجود دارد که حتی صادرات بین‌المللی دارند و  ستاد تسهیل شهرستان هم در راستای حمایت و پشتیبانی از همه فعالین اقتصادی ایجاد شده، هرچند این موضوع از قبل صورت می‌گرفته، اکنون نیز با قوت پیگیری می‌شود.

در پایان مسئولین کارخانه‌های فیلتر سرکان، شرکت تولید دوربین مدار بسته داتیس و دیگر مسئولین کارخانه‌جات به ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه‌ها و شرکت‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات