خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- مدیرکل تبلیعات اسلامی آذربایجان شرقی اظهارداشت: اگر بخواهیم بسیج را در یک کلمه خلاصه کنیم، بسیج یعنی خود مردم که در مواقع ضروری توانسته نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۱۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

حجت الاسلام حسن شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود:  خیلی تشکل ها پس از انقلاب شکل گرفت ولی بسیج چون با مردم بود نیازی به تعریف نداشت و بر همین اساس فراگیر شد به طوری که توانست نقش خود را در دوران دفاع مقدس و پس از آن ایفا کند.

وی ادامه داد: آنچه از بسیج در دوران دفاع مقدس نمود عینی یافت بحث مقاومت مردمی است که امروزه همه کارشناسان به آن اذعان دارند.

حجت الاسلام شعبانی اضافه کرد: پس ار دوران دفاع مقدس نیز بسیج در شاخصه های تخصصی خود چون بسیج فرهنگیان، اساتید، جامعه پزشکی در جامعه به نقش آفرینی پرداخته است واین صنوف امروز باید تقویت و کارکرد و خروجی آن ملموس به مردم بیان شود هرچند اقداماتی صورت گرفته است در این خصوص ولی کافی نیست.

وی با بیان اینکه بسیج توانسته است در موقع بحرانی چون سیل و زلزله نخستین نهادی باشد که ورود یابد و نقش آفرینی کند، گفت: نیروی بسیج دارای انگیزه قوی برای خدمات رسانی عمومی است و این ویژگی توانسته در مواقع ضرور و لزوم به کار بیاید.

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب خود را بسیجی می دانند و این افتخار بزرگی است برای بسیج است، امید که این نیروی تاثیرگذار همچنان تا ظهور امام عصر(عج) بالنده بوده و مولد نیروی ارزشی برای انقلاب باشد.

ارسال نظرات