رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی، با اشاره به اینکه همایش بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی به مدت 2 روز برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت میان شیعیان و اهل سنت است.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۰۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی  با اشاره به برنامه‌های این قشر در هفته بزرگداشت بسیج اظهار داشت: در این ایام دو برنامه ملی از سوی بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی برگزار خواهد شد. نخست، سومین همایش نغمه‌سرایان اهل سنت با عنوان «بسیج نغمه وحدت» که فردا سه‌شنبه ۲ آذرماه به مدت ۲ روز در گرگان برگزار و دومین مراسم برگزاری دعای ندبه در محل حسینیه شهدای بسیج میباشد

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت میان شیعیان و اهل سنت براساس مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه ستایشگری کشور است، گفت: در این همایش از تمام استان‌ها ۱۰۰ نفر از گروه‌های همخوانی، مدیحه‌سرایی، شاعران و نویسندگان حضور خواهند داشت و بناست از بیانات سخنرانان شیعه و سنی و همچنین حضور برخی اساتید و اندیشمندان برای کارگاه‌های آموزشی جانبی این همایش استفاده کنیم.

ارجونی گفت: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و همچنین رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی زاهدان و جمعی دیگر از سخنرانان حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی افزود: وحدت دو بال شیعه و سنی دارد که ان‌شاءالله امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها بتوانیم بیش از پیش موجب تقویت آن شویم.

ارسال نظرات