مهندس تیموری در همایش سالانه بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران:
همایش سالیانه بســیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با حضور سردار عبدالله پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران، مدیر عامل، قائم مقام و جمعی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه خانواده معزز شهیدان در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

در ایــن همایــش مدیرعامل شــرکت توزیع نیروی برق اســتان تهران ضمــن تبریک هفته بســیج گفت: هفته بســیج فرصت مغتنمی است تا با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نماییم.
وی با اشاره به حضور پررنگ بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس افزود:  هم اکنون نیز بسیجیان  با همان روحیه جهادی در  دفاع از حریم اهل بیت، همکاری با مدافعان سلامت و انجام مسئولیت ها و وظایفشان پیشتاز هستند.
حاجی رضا تیموری بسیجیان را مفسران حقیقی ایثار توصیف کرد و آرامش و آسایش امروز  هموطنان را  مدیون از خودگذشتگی آنها دانست و ادامه داد: امروز علاوه بر مشارکت فعال بسیجیان در حفظ امنیت و جلوگیری از نابسامانی های اجتماعی، شاهد  امداد رسانی آنها در بحران ها، بلایای طبیعی و  کمک های مومنانه به نیازمندان نیز هستیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت:  در بیان مقام معظم رهبری  توکل به خدا، خودباوری و اعتماد به نفس، کارآمدی، استفاده از امکانات و ظرفیت ها، همت با انگیزه خدمت و عزم ملی شاخصه های مدیریت جهادی هستند و ایشان در طی سال های گذشته بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید کرده اند.
وی افزود: در تابستان سال جاری که تراز تولید و مصرف انرژی برق نابرابر بود، در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با پیروی از فرامین رهبری با استفاده از تمام ظرفیت ها و مدیریت جهادی توانستیم مشکلات ناشی از اوج مصرف برق را با یاری و همراهی مردم فهیم استان سپری کنیم.
تیموری کاهش نزولات آسمانی و در نتیجه محدودیت در تولید نیروگاه های آبی، تغییر الگوی مصرف برق و افزایش مصرف برق سالیانه مشترکان و استخراج رمزارزها را مهمترین دلایل نابرابری تراز تولید و مصرف انرژی برق معرفی کرد و افزود:  در تابستان امسال پیک بار کشور به ۶۷۰۰۰ افزایش یافت و نزدیک به ۲۴۰۰۰مگاوات از مصرف برق مربوط به دستگاه های سرمایشی و ۲۰۰۰ مگاوات هم مربوط به دستگاه های تولید رمزارزهای مجاز و غیر مجاز بود و بر خود واجب می دانم از مشارکت فعال بخشی از مردم که در برطرف کردن ۱۰تا ۱۲ هزارمگاوات کسری تولید انرژی برق ما را یاری کردند،  قدردانی نمایم.
رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به فرارسیدن زمستان گفت:  در این فصل با افزایش مصرف گاز از سوی مردم، احتمال کمبود سوخت گاز نیروگاهها برای تامین توان و انرژی برق وجود دارد؛ لذا خواستار استمرار همکاری  همه مشترکان برای رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی هستیم.
وی تصریح کرد: در همین ارتباط معاون اول رئیس جمهوری با ارسال بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداریها درخواست کرد تا حداقل ۱۰ درصد مصرف گاز طبیعی هر مشترک در چهار ماهه پایان سال نسبت به سال گذشته کاهش یابد.
تیموری ادامه داد: همکاران من هم در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر، تعمیرات زمستانی و سایر اقدامات فنی در تلاش هستند تا شرایط پیش رو را به بهترین نحو مدیریت کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در ادامه به تحلیل مصارف برق مشترکان تحت پوشش این شرکت پرداخت و گفت: ۱۹درصد از مشترکان ما در گروه کم مصرف ها(کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت) قرار می گیرند و بهای انرژی مصرفی آنها رایگان است؛ ۴۹ درصد از مشترکان ما خوش مصرف( متوسط مصرف ماهیانه کمتر از ۳۰۰ کیلووات ساعت) است  و بهای برق آنها با افزایش ۷ درصدی و نرخ عادی محاسبه می شود و ۳۲ درصد مشترکان پرمصرف (۳۰۰ کیلووات ساعت مصرف) هستند و  نرخ برق آنها با افزایش ۲۳ درصدی همراه است. همچنین برای  مشترکانی که مصرف آنها بیش از ۶۰۰ کیلووات ساعت انرژی در ماه است به ازای هر کیلووات ساعت ۸۲۰ تومان دریافت شود.
وی  افزود:  بر اساس بند «ز» تبصره «۱۵» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ حق ترانزیت از مشترکان بالای ۵ مگاوات دریافت می شود.
رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به بدهی۶۲۰ میلیارد  تومانی مشترکان تحت پوشش این شرکت بابت عدم پرداخت بهای برق مصرفی خود گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه این شرکت بر مبنای هزینه-درآمد اداره می شود، این مطالبات هرچه سریعتر وصول شود.
حاجی رضا تیموری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت استخراج کنندگان رمزارزها به صورت غیرمجاز اظهارداشت: تا پایان آبان ماه سالجاری، تعداد ۶۹۱  مرکز شناسایی و نسبت به جمع آوری ۲۷۲۴۴ دستگاه تولید رمز ارز اقدام شده که در اثر این اقدام ۵۴ مگاوات از پیک بار استان کاهش یافته است.
تیموری تصریح کرد: با اقداماتی که تا کنون صورت گرفته، ۸۱ میلیون کیلووات ساعت از پرت انرژی جلوگیری و ۹۰ میلیارد تومان بهای انرژی مصرفی دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بر عزم جدی همکاران خود در شناسایی و جمع آوری مراکز تولید رمزارز با بهره گیری از گزارش های مردمی و الگوریتم های خاص استقرار یافته در این شرکت تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به تاکید وزیر نیرو بر تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت گفت: در مجموع ۳۷۳ نفز از همکاران متعلق به خانواده ایثارگران عزیز هستند و به یاری خداوند فرآیند احصا اطلاعات پایان یافته و فرآیند تبدیل وضعیت این گروه از همکاران در مرحله گزینش قرار دارد و به زودی به پایان می رسد.
در ادامه این مراسم سردار عبدالله پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن  گرامیداشت هفته بسیج گفت: کلمه بسیج عنوانی فراگیر است و هر فردی در هر کسوت و مقامی، اگر کار خود را به درستی انجام دهد بسیجی است.
سردار عبدالله پور با اشاره به تأسیس بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال ۵۸ از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود:  در حقیقت سنگ بنای بسیج در خردادماه  سال ۴۲ ببه دست امام راحل گذاشته شد و با بسیج عمومی اقشار مختلف مردم بود که نهضت اسلامی مردم ایران به پیروزی رسید.
وی بسیج را یک سرمایه اجتماعی برای کشور معرفی کرد و تفکر بسیجی را خنثی کننده همه ترفندهای دشمنان دانست و تصریح کرد: در سالهای اخیر هرجا که متوجه ضرر و شکستی شدیم، خلا وجود تفکر بسیجی به خوبی نمایانگر بوده است.
همچنین در این مراسم داود رحیمی معاون مدیر عامل در جنوب استان تهران و فرمانده پایگاه مرکزی بسیج شرکت با ارائه پاورپوینت  به تشریح اقدامات انجام شده در بسیج شرکت در طی سال گذشته پرداخت  و از پشتیبانی و حمایت مدیرعامل شرکت در تحقق اهداف  و برنامه های بسیج قدردانی کرد.
درخاتمه این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان تهران  و سردار عبدالله پور از خانواده شهدای حاضر در مراسم و جمعی از همکاران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات