خبرهای داغ:
همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما امروز نیازمند انسان‌هایی هستیم که در گام دوم انقلاب بتوانند عاشورایی عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت سالگرد شهادت شهید مهدی باکری، اظهار داشت: ما امروز نیازمند انسان‌هایی هستیم که در گام دوم انقلاب بتوانند عاشورایی عمل کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های ما باید عاشورایی عمل کنند، افزود: نفتکشی که توسط آمریکایی‌ها دزدیده شده بود توسط همین جوانان ما که همگی زیر ۳۰ سال بودند، بین ۱۴ شناور آمریکایی که دور آن‌ها بودند بدون هیچ ترس و نجات یافت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: دانشگاه دفاع مقدس در این مورد خوب عمل کرده، ما موظف هستیم زمینه مشارکت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در امر دفاع از اسلام مهیا کنیم.

وی گفت: ما در حوزه امنیتی مشکلی نداریم و باید در عرصه علم همت کنیم و مشکلات را برطرف کنیم چرا که نوجوانان و جوانان بخش زنده و فعال جامعه هستند که متأسفانه از آن‌ها غفلت کردیم و به طور قطع آسیب‌های آن متوجه ما خواهد شد.

سردار فرجی ابراز داشت: اقدامات دشمن قابل پیش‌بینی نیست و دستگاه‌های اطلاعاتی همه حرکت‌های دشمن را ردیابی می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان ما در بحث بنزین خوب ورود پیدا کردند، بیان کرد: ما باید با کسانی همکاری کنیم که روح فداکاری داشته باشند و هدف ما باید ساخت قدرت و بکار گرفتن تفکر بسیجی باشد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد در جبهه مقاومت را بسیجیان تشکیل می‌دهند، اعلام کرد: دشمن استراتژی خطرناکی را دنبال می‌کند و آن عبارت از فروپاشی از درون و بیرون، میدان نفوذ و از خاصیت انداختن انقلاب اسلامی است.

در ادامه این مراسم از «پرینتر فیبرمدار چاپی» و از «کتاب تجارب مدیریتی مدافعان سلامت» رونمایی شد؛ و گروه همخوانی اباصالح به اجرا پرداخته و در پایان از خانواده‌های معظم شهیدان حمیدرضا رضوانان و احدیان و نخبگان برتر تجلیل شد.

انتها پیام/

ارسال نظرات