یادواره شهدای دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان ملکان برگزار شد

تبریز- یادوراه شهدای دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان ملکان همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج در حسینیه هدایت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۲۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از پیشکسوتان سپاه و ازرزمندگان دوران دفاع مقدس در این یادواره با اشاره به مقام ومنزلت شهیدان در نزد خداوند متعال گفت: شهدا ترجمان عملی قرآن کریم و عمل کنندگان واقعی آیات الهی بودند که با درک و فهم بالای خود جان خویش را فدای آرمان های والای اسلام کردند و تا همیشه تاریخ جاودانه شدند.

علی ابراهیم پور در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: با مطالعه سرگذشت شهدا و نگرش به سبک زندگی شهدایی همچون شهید باکری، شهید سلیمانی و سایر شهدای بزرگوار این نکته بخوبی نمایان می شود که ایشان  نمونه و اسوه یک بسیجی کامل بودند که بسجی وار در صحنه های مختلفی که جامعه نیاز داشت حضور یافته و ایفای نقش می کردند و تعلق خاطری به این دنیای مادی نداشتند.

ابراهیم پور ادامه خاطر نشان کرد: شهدا اساتید و معلمان بشریتند و الگو پذیری از سبک زندگی آنان توسط مسئولین و آحاد مردم یقیناً گره گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه خواهد بود و با بکارگیری فرهنگ ایثار و شهادت می توان گام های بزرگی در عرصه های مختلف برداشت و بر قلّه های ترقی، معنویت وانسانیت دست یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار