مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

تبلور فرهنگ بسیجی در جامعه باعث شکست ناپذیری انقلاب می‌شود/ طلاب بسیجی پای کار نظام و مردم هستند

ساری-حجت الاسلام رعایتی تاکید کرد: اگر فرهنگ بسیج در جامعه تبلور پیدا کند هرگز انقلاب شکست نخواهد خورد و انقلاب به اهداف بالای خود دست پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت دوم آذر روز بسیج قشرطلاب، همایش طلاب بسیجی با حضور حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز برگزار شد.

خبر

حجت الاسلام رعایتی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته بسیج گفت:یکی ازبرکات انقلاب اسلامی  و دستاوردهای حضرت امام راحل در این انقلاب مسئله بسیج مردمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: وقتی بسیج مردمی درکشور تاسیس شد همه اقشار مختلف دراین بسیج شرکت کردند.

حجت الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد:از انجا که انقلاب اسلامی انقلاب دینی و فرهنگی بود همه اقشار مختلف به ویژه طلاب و روحانیون در بسیج مشارکت گسترده درعرصه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این  مطلب که طلاب و روحانیون پس از هشت سال دفاع مقدس وارد عرصه های مختلف دینی،فرهنگی،نظامی و اقتصادی و در عصر حاضر در میدان مقابله باکرونا،وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد:طلاب و روحانیون در بحث کمک به کادردرمانی، کمک به بیماران کرونایی و نیز تغسیل و تدفین اموات کرونایی و همچنین کمک به خانواده های نیازمند فعالیت داشتند.

حجت الاسلام رعایتی در پایان سخنان خود با تصریح بر عهد و پیمان دوباره بسیج طلاب با مقام عظمای ولایت تاکید کرد: اگر فرهنگ بسیج در جامعه تبلور پیدا کند هرگز شکست نخواهد خورد و انقلاب به اهداف بالای خود دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها