خبرهای داغ:
هادی محمدزاده با بیان اینکه در اختتامیه هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بجنورد از ۱۲ طرح برتر تقدیر به عمل آمد، گفت: ۱۵۱ طرح در دو بخش فردی و گروهی توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد که از این تعداد ۴۵ طرح گروهی و ۱۰۶طرح فردی بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۴۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی محمدزاده، معاون علمی و پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در بجنورد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های ما حمایت از مبتکران و مخترعان بسیجی است، اظهار داشت: در این راستا بیش از 200 طرح فناورانه مورد حمایت و حدود 20 طرح نیز به مرحله تجاری سازی رسیده است. 

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ماموریت های  مجموعه علمی و پژوهشی تولید محتوا، گفتمان سازی و ترویج علم و فناور است که بیش از 15رویداد فناورانه در مجموعه ساختار بسیج علمی و پژوهشی در استان، نواحی و سازمان های قشری برگزار شده است. 

 

محمدزاده بیان داشت: تقویت بنیه علمی بسیجیان و توانمندسازی علمی و تخصصی آنان با برگزاری بیش از 200 کلاس تقویتی و کارگاه آموزشی در حوزه های کشاورزی، کسب و کار و مشاغل خانگی بوده است.

 

معاون علمی و پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: از اقداماتی که برای جشنواره جهادگران صورت گرفته می توان به فعال سازی دبیرخانه ستاد جشنواره، برگزاری سلسله جلسات قرارگاه علمی با حضور سازمان های اقشاری و معاونت پژوهشی دانشگاه ها و برگزاری پیش رویدادهای جشنواره در هشت شهرستان، افتتاح چهار مرکز رشد و نوآوری در شهرستان های شیروان، اسفراین، جاجرم و فاروج اشاره داشت.

 

وی با بیان اینکه در اختتامیه جشنواره از 12 طرح برتر تقدیر به عمل می آید، گفت: 151 طرح در 2بخش فردی و گروهی توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد که از این تعداد45 طرح گروهی و 106طرح فردی بوده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها