به مناسبت هفته بسیج 450 بسته معیشتی در غالب رزمایش جهادگران بسیج سازندگی پارس آباد در بین نیازمندان توزیع شد
کد خبر: ۹۳۹۳۰۷۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

توزیع 450 بسته معیشتی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه پارس آباد اقدامات جهادگران را فقط مختص اقدامات محرومیت‌زدایی ندانست و اظهار کرد: جهادگران در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی فعال بوده و فعالیت  جهادگران به مراتب بالاتر از دوران دفاع مقدس است. زیرا از لذت‌های دنیوی گذشته و به کمک نیازمندان رفتند.

وی بسیج را نیروی تمام عیار مردمی دانست و تصریح کرد : بسیج در بحران‌ها ، بلایا و فتنه‌ها همواره در کنار مردم و همراه دولت‌ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور گام برداشته و در ایجاد امنیت پایدار مجاهدت کرده است.


نوری با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج گفت: بسیجیان در طول ایام کرونا، و دیگر بحران‌ها پای کار بودند به طوری که با امکانات کم در حوزه مختلف فعالیت داشتند.


وی با اشاره به نقش بسیج در استحکام و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: تنها انقلابی که در طول تاریخ بعد از درگذشت بنیان‌گذار آن ماندگار ماند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و این نظام با روحیه بسیجی و استفاده از ظرفیت بسیج به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد.
فرمانده سپاه پارس آباد خاطر نشان کرد : امنیت امروز کشور حاصل جانفشانی شهدا است و بسیجیان به پیروی از شهدا 450 بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته 500 هزار تومان به مناسبت هفته بسیج در بین نیازمندان توزیع کردند.
فرمانده سپاه پارس آباد ضمن د‌‌عوت از خیرین برای شرکت د‌‌ر کمک مومنانه افزود: برای اجرای کارهای خیر لازم است نگاه بسیجی و جهاد‌‌ی حاکم باشد‌‌، تنها با این روحیه معنوی می‌توان تاثیرگذار بود‌‌ و خد‌‌ماتی ارزند‌‌ه به جامعه د‌‌اشت، به نحوی که گره‌ای از مشکلات مرد‌‌م باز شود‌‌.

خبرنگار اشرف دادده

ارسال نظرات