معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه السلام با صدور بیانیه‌ای به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت بسیج، تفکر بسیجی را نقشه راه انقلاب اسلامی در راه صیانت از هویت اصیل خود در تراز اسلام ناب محمدی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۵۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته مبارک بسیج، تداعی کننده رشد، بالندگی و اقتدار روزافزون مجموعه نظام اسلامی در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های مقدسی است که به برکت خون‌های پاک شهیدان، مجاهدت‌های جانفرسای مجاهدان پاکباخته راه خدا و در سایه التزام و اهتمام به تفکر پویا و بالنده بسیجی حاصل شده است.
انقلاب شکوهمند اسلامی در طی بیش از چهار دهه از حیات پربار و الهام بخش خود، به مدد همین تفکر الهی برخواسته از اعماق ایمان و بصیرت و ولایتمداری ملت مسلمان ایران توانسته است بر انواع طراحی‌ها و توطئه‌های فزاینده دشمنان غالب آید و آن‌ها را به فرصت شکوفایی ظرفیت‌های بی بدیل ملت ایران در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌ها تبدبل نماید.
مجموعه نظام اسلامی، امروز با در اختیار داشتن تجارب گرانسنگ حیات چهل ساله انقلاب اسلامی، بیش از هر زمان دیگر برای تداوم رشد و تعالی خود به تفکر بسیجی نیازمند است. این تفکر با توجه به سنخیت ذاتی که با شالوده‌های فکری انقلاب و اسلام دارد منحصراً تنها مسیر و معبر ممکن برای انقلاب اسلامی در جهت تداوم بالندگی و سرزندگی است.

لذا به صراحت باید تأکید کرد که تفکر بسیجی، نقشه راه انقلاب شکوهمند اسلامی در راه صیانت از دستاورد‌ها و حفظ و ارتقای هویت اصیل خود در تراز اسلام ناب محمدی می‌باشد و هرگز بدیلی برای آن وجود ندارد.
ما در طی چهل سال گذشته دریافته‌ایم که هرجا به تفکر بسیجی تمسک جسته‌ایم نه تنها مشکلات را ظفرمندانه پشت سر گذاشته‌ایم بلکه به درخشان‌ترین موفقیت‌ها هم دست یافته‌ایم و هرجا که به آن بی توجهی شده است از رسیدن به اهداف، بازمانده‌ایم.
امروز نام مبارک بسیج، پشت جهان استکبار، استعمار و صهیونیسم را به لرزه در آورده و بارقه امید را در دل‌های دلدادگان به مکتب انقلاب اسلامی، روشن‌تر از هر زمان دیگر نموده است.
بدین وسیله ضمن عرض تبریک صمیمانه فرا رسیدن سال روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی رضوان الله علیه به حضور همه اقشار و آحاد بسیج به خصوص از خطه حماسه ساز، قهرمان خیز و ولایت مدار استان بوشهر و تجدید بیعت و پیمان با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ادای احترام و نثار درود به ارواح مقدسه همه شهیدان سربلند راه اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، شهدای جهاد علمی و شهدای به خون خفته جبهه مقاومت اسلامی، امیدوارم پایه‌های تفکر ناب و گرانسنگ بسیجی در تمام اجزا و ارکان مجموعه نظام مقدس اسلامی، مستحکم‌تر گردد و ابهت و شکوه دل نواز آن را در راه تحقق همه اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب عزیز اسلامی تا درک ظهور مهدی موعود (عج) نظاره‌گر باشیم. ان شاء الله
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
انتهای پیام/

ارسال نظرات