کارشناس برنامه سمت خدا در مراسم یادواره شهدای بخش گندمان گفت: امنیت، خودباوری، بیداری اسلامی ارمغان خون شهدای عزیز ماست.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۴۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مراسم یادواره شهدای بخش گندمان با حضورخانواده های معظم و معزز شهدا،مسئولین محلی و شهرستانی و عموم مردم شهید پرور این بخش برگزار شد.

حجت الاسلام محمد سعیدی آریا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مهمترین دستاوردهای خون شهدا اشاره کرد و گفت: حاکمیت دین ارمغان خون شهیدان است.

کارشناس برنامه سمت خدا ادامه داد: دومین ارمغان خون شهدا، استقلال نظام اسلامی است؛ چرا که در ادوار گذشته کشور ما تحت سلطه کشورهای استعماری بود و این شهدای عزیز با نثار خون خود کاری کردند که امروز سربلندیم، که ایران مستقل داریم و تعیین کننده سرنوشت ایران اسلامی فقط صاحبان آن یعنی مردم هستند نه هیچ استعمارگر دیگر.

وی در ادامه افزود: سومین ارمغان خون شهدا امنیت کنونی کشور است. امنیت بالا ترین نعمت هاست و زیر ساخت همه نعمت ها، نعمت امنیت است .

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به آیه 112 سوره خاطر نشان کرد : جامعه سه نشانه دارد: اول امنیت، دوم آرامش و سوم اقتصاد آزاد و در شرایط کنونی امن ترین کشور منطقه ایران اسلامی است و این امنیت در سایه تلاش فراوان نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح حفظ شده است، این امنیت را خون پاک شهدای دفاع مقدس ما و شهدای مظلوم مدافع حرم که حق بزرگی بر گردن ما دارند به ارمغان آوردند.

وی چهارمین ثمره خون شهدا را خود باوری ملی دانست و اضافه کرد: در عرصه انرژی هسته ای دشمن بیشتر از اینکه از بمب اتم بترسد از فن آوری آن می ترسد،این خودباوری مایه نگرانی دشمن است، خود باوری میوه ارزشمند نظام اسلامی است که شهیدان به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات