همزمان با هفته بسیج مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت با هدف کمک به محرومان ومریضان بی بضاعت در بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۴۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، همزمان با هفته بسیج و با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، شبکه بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت شهرستان زرندیه ، مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی شهدای سلامت با هدف کمک به محرومان ومریضان بی بضاعت در بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه با حضور امام جمعه شهرستان و تعدادی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

 در این مراسم دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساوه با اشاره به ورود تخصصی کمیته امداد در بحث بهداشت و درمان و کمک به مریضان بی بضاعت و کم برخوردار گفت: ورود کمیته امداد برای کمک به بیماران در حوزه های بهداشتی و معیشتی بخصوص در این شرایط حساس کشور و کرونا موضوع مبارکی است .

حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه نیز ضمن گرامی داشت ایام هفته بسیج با تشکر از دست‌اندرکاران این مرکز اظهار داشت: جامعه پزشکی همیشه مورد احترام به مردم بوده است و در دوران کرونا زیبایی‌هایی به چشم آمد که قبلاً مشاهده نمی‌شد .

سید شهاب الدین کاشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه هم با بیان اینکه قریب به دو ماه است که همکاران کمیته امداد با شبکه بهداشت شهرستان جلساتی را برای راه اندازی این مرکز نیکوکاری تخصصی سلامت برگزار کرده‌اند؛ تصریح کرد: انشالله با جمع شدن این پتانسیل های شهرستانی، در جهت رفع نیازهای نیازمندان و محرومین، بخصوص در حوزه بهداشت و درمان، گام های موثری برداریم.

 

ارسال نظرات