افتتاح مرکز رشد و شتاب دهنده شهید زارعی ناحیه بسیج سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی: علم یک مولفه قدرت ساز و عامل بازدارندگی است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۲۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: مراسم افتتاح مرکز رشد و شتاب دهنده شهید زارعی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر خورموج، مسئول علمی و پژوهشی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مسئولین ادارات و نهادها و بسیجیان در دانشگاه آزاد شهر خورموج برگزار گردید.
سرهنگ زارعی تبار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: اعتماد و خود باوری در جوانان در زمان جنگ و مدیریت عالمانه امام (ره) و اعتماد امام (ره) به جوانان موجب اختراعات و ابتکاراتی شد که نمونه بارز آن تلاشهای علمی که شهید تهرانی مقدم در زمینه علم موشکی داشتند و منجر به موفقیت های زیادی در زمینه علم موشکی شدند.
وی افزود علم یک مولفه قدرت ساز و عامل بازدارندگی است و برای جامعه اسلامی و تمدن اسلامی بسیج لازم است که نقش آفرینی ایجاد کند و سازمان علمی و پژوهشی نقش آفرین خواهد بود.
در ادامه مسئول علمی و پژ وهشی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: لازم است گروه های فن آور در شهرستان ها تشکیل شود و از ظرفیت نخبگان در همه شهرها استفاده شود و نیاز به کار مداوم است در بین علم اقتصاد، صنعت و کشاورزی اگر خواهان کاهش نرخ بیکاری هستیم باید فن آفرینی ایجاد کرد.
سرهنگ هنرمند تصریح کرد: لالزم است هسته های فن آور تشکیل شود و مشکلات شناسایی شود تا بتوان به کمک هسته های علمی مشکلات را برطرف نمود.
در پایان طی حکمی ازطرف فرمانده سپاه استان ، دکترمعصومی به سمت مسئول مرکز رشد وشتاب دهنده شهید زارعی منصوب و از بسیجی نخبه یاسین قاسمی دانش آموز برگزیده دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی در59 سال جایزه البرز و جشنواره خوارزمی ،و خانواده شهید حمید رضازارعی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار