جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازمی‌گردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۸۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد اردبیل به همت بسیجیان آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، شکر عبدی صبح امروز در بازدید از مناطق محروم استان به مناسبت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به رونق و توسعه اشتغال پایدار در مناطق محروم استان یکی از برنامه‌های مهم بسیج است که به همین منظور صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بسیج همواره در کنار آحاد مختلف مردم برای خدمت‌رسانی در جامعه آماده است و به همین منظور درصدد هستیم تا از اصل و متن انقلاب اسلامی دفاع کرده و برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی کوشا باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شجره طیبه امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که با تلاش برای تحکیم بنیان‌های نظام اسلامی گام‌های اساسی برداشته و درصدد هستیم که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام باشیم.

عبدی اظهار کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج از اهداف و برنامه‌های مهمی است که با جدیت در دستور کار داریم و به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج 600 عنوان برنامه با شعار «بسیج حامی مردم» برگزار می‌شود که به صورت مجازی و حضوری در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیشده شده است.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان نیز روز سوم آذر ماه با سخنرانی فرماندهی کل قوا برگزار می‌شود و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 100 زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازمی‌گردند.

عبدی از اختصاص یک میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های بسیج خبر داد و ادامه داد: به همین منظور عملیات 28 پروژه عمرانی با اختصاص اعتباری در حدود 3 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات